obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 mailbox gaat veranderen
strider
Heb je ooit iets positiefs gemeld over Tele2 seawave? Dit is een Tele2 gebruikersforum, echter blijkbaar mijdt iedereen dit forum mede door leden zoals jou. Ik heb nu sinds een maand glasvezel bij Tele2, en ik moet zeggen, nog geen enkel probleem.
 
strider
Mailbox problemen heb ik niet gehad, gewoon outlook gebruikt geen enkel probleem.
 
seawave

Quote

strider schreef:

Heb je ooit iets positiefs gemeld over Tele2 seawave? Dit is een Tele2 gebruikersforum, echter blijkbaar mijdt iedereen dit forum mede door leden zoals jou. Ik heb nu sinds een maand glasvezel bij Tele2, en ik moet zeggen, nog geen enkel probleem.


Ik blijf realistisch, t.a.v. Tele2, dat daar weinig positiefs over valt te melden,...het zij zo.
Lees jezelf eens beter in m.b.t de vele klachten en vooral de afwikkelingen daarvan, dan kan je misschien mijn denkwijze beter volgen.
Dat je tevreden bent met glasvezel van Tele2 is natuurlijk heel fijn, het is algemeen bekend dat glasvezel en Tele2 een zeer slecht huwelijk is. Het modem wat Tele2 daarvoor beschikbaar heeft gesteld is van een bedenkelijk niveau (nu druk ik me nog voorzichtig uit) maar goed als jij daar tevreden mee bent, prima.
Dat je de tekortkomingen van het diensten m.b.t de geleverde techniek (denk aan het modem) nog niet hebt ontdekt verbaas me eerlijk gezegd wel, maar dat even terzijde.
Dit hier is trouwens een onafhankelijk Tele2 gebruikersforum m.a.w. er zijn geen lijntjes met Tele2 zelf, waar dus kritiek gewoon geuit mag worden.
 
seawave

Quote

strider schreef:

Mailbox problemen heb ik niet gehad, gewoon outlook gebruikt geen enkel probleem.


Helaas zijn de meningen daar zeer verdeeld over: lees dit artikel maar eens van een zeer betrouwbare site namelijk tweakers en die weten echt wel waarover ze praten,..en melden!
Zie: http://tweakers.net/nieuws/97310/tele2-klanten-kampen-met-mailproblemen-door-migratie.html

En trouwens het Tele2 forum (dat wel door Tele2 beheerd wordt)
Zie: https://forum.tele2.nl/internet-188/ontvang-geen-mail-meer-mijn-zonnet-mailbox-30999/index29.html

De realiteit liegt niet,.. Think
 
rijnsma
Als het eenmaal 'marcheert' bij Tele2 dan gaat het wel.
Maar als er iets bijzonders ontstaat dan zijn ze zó van de kaart.
Ik heb ook niet de indruk, dat de communicatie binnen het bedrijf uitblinkt (dus
ook niet die naar de klant in dit soort gevallen).

Verder is het een beetje een prijsvechter en aan voordeligheid hangt
tegenwoordig een prijskaartje. Soms kan dat knap vervelend uitpakken.
Een enkele keer zou je geneigd zijn te gaan van Tele2 naar Ziggo..
 
seawave

Quote

rijnsma schreef:

Als het eenmaal 'marcheert' bij Tele2 dan gaat het wel.
Maar als er iets bijzonders ontstaat dan zijn ze zó van de kaart.
Ik heb ook niet de indruk, dat de communicatie binnen het bedrijf uitblinkt (dus
ook niet die naar de klant in dit soort gevallen).

Verder is het een beetje een prijsvechter en aan voordeligheid hangt
tegenwoordig een prijskaartje. Soms kan dat knap vervelend uitpakken.


Dat klopt i.d.d. 'alle waar naar z'n geld' zou een prima slogan zijn voor Tele2, en niet de misselijke arrogante slogans zoals 'Tele2 gaat verderder' en 'Tele2 neemt zelfs met het allerbeste geen genoegen' zoals ze nu bezig zijn (Galsvezel/Tele2.app/ email-darama) nemen ze alleen maar het allerslechtste genoegen.
Dat ze niet met die onhandige situaties (technische blunders) om kunnen gaan is dagelijks te lezen.
Met die voordeligheid valt het reuze mee, in verhouding zijn ze eigenlijk (met de vele ongemakken) best duur.
Zit zelf al een paar maanden bij Ziggo voor 30 euries per maand alles in 1 (het eerste half jaar) begon met 160/15 en per 1mei verhoogt naar 180/19 en niks geen TOT zo kan het dus ook.
Ik wil maar zeggen 20Mb gratis erbij, die 20MB kan Tele2 nog niet eens betaald leveren,..m.a.w. in verhouding met wat je krijgt is Ziggo in mijn ogen een stuk voordeliger en zeker betrouwbaarder en nog belangrijker stabieler!!
 
kobus1960
Goeie vergelijking, Ziggo vs Tele2. Techniek laten we achterwege.
3e Topic in 1 topic.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 mailbox gaat veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie