obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount.
droekie
Eerlijk gezegd, vind ik het belachelijk dat klantenservice mij aanraad om op het forum te kijken!
Mijn probleem is ; Op sites met een captcha kan ik niet inloggen om dat de captcha niet werkt. In dit geval Payza.com . Mijns inziens ligt het aan het modem van Tele2.
Het probleem doet zich voor sinds een dag of 12. Als ik het modem uitschakel en 4G gebruik met mijn mobiel kan ik wel gewoon inloggen dus dat bevestigt mijn vermoeden, dat het aan het modem ligt. Ik kreeg het advies om het modem terug te zetten naar de fabrieks stand hellas heeft dit ook geen succes gebracht.
Met mijn email heb ik af en toe ook problemen. Een gelezen e-mail doet er soms 15 sec. over om te verdwijnen en af en toe krijg ik de melding ; kan de mail niet verplaatsen omdat het contact met de Imapserver is mislukt. Klantenservice zegt, dat ze geen imapserver gebruiken [ Wat dat ook mogen zijn, ik ben geen wizkid ] Als Tele2 geen imap server gebruikt waarom krijg ik dat die melding in mijn e-mail account.
Wat de captcha betreft bij Payza krijg ik zo nu en dan het bericht dat mijn server automatische queries verstuurt [ wat dat ook mogen zijn ]
Wij zijn al 15+ jaren klant bij Tele2 maar voor een oplossing moet ik zelf maar kijken op het forum.
Is er iemand die een oplossing weet?
 
Bill
Zo 1,2,3 een oplossing geven gaat mij ook niet lukken.
Wel wil ik proberen samen met je het probleem op te lossen.

Mijn eerste gedachte is de firewall in je tele2 modem of in je eigen router.
Zet deze om te testen eens helemaal uit.

80% van de captcha's zijn een service van google. Zo'n captcha wordt dan ook van een andere website/ip-adres ingelezen. Hier zou een dns probleem de oorzaak kunnen zijn, maar ook je firewall kan dit blokkeren.

Welke browser gebruik je? In het geval van Chrome of Firefox, welke add-ons heb je in gebruik?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
droekie
Hoi Bill,

Fijn dat je wil helpen!
Ik heb geen router alleen het modem van Tele 2. Ik zou niet weten hoe ik de firewall in het modem uit kan zetten. Na 2 keer 45 min met de klantenservice gesproken te hebben, ben ik niet veel wijzer geworden. Ik kreeg het advies om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dat heb ik gedaan en de klantenservice heeft nog gekeken wat er mis is met het modem maar konden ook niets vinden.
Ik gebruik Firefox en heb geen add-ons. Het probleem met de captcha's bestaat sinds een dag of 12. Voor die tijd had ik er geen last van.
Ik gebruik 360 security premium met een firewall maar die heb ik uitgeschakeld.
Ik krijg bij de captcha van Payza na een aantal pogingen de mededeling, dat mijn computer of netwerk mogelijk geautomatiseerde query's verzendt.
Blijft het feit, dat als ik het modem uitschakel en met mijn mobiel via 4G probeer in te loggen bij Payza het wel lukt vandaar dat ik denk, dat het iets met het modem van doen heeft.
 
Bill
Hoi Droekie, dat het met 4G wel lukt was me duidelijk.
Het moet dus ergens in de setup van tele2 of je computer liggen.

Met Firefox kun je de volgende 2 dingen proberen.
- Via help is er een optie om FF te (her)starten met de add-ons uitgeschakeld. Probeer eens in te loggen op je Payzaaccount.
- In FF kun je met de toetsen combinatie CTRL+SHIFT+P de privacy mode starten. Probeer eens in te loggen op je Payzaaccount.

P.s. Heb je al een andere browser geprobeerd? Internet Explorer of Chrome?

Als bovenstaande niet werkt dan probeer je deze instelling, hiermee stel je andere dns servers in dan die van tele2 zelf.
- Op deze website staat een mooie handleiding hoe je OpenDNS kunt instellen; OpenDNS. Volg de handleiding vanaf: "Instellen OpenDNS FamilyShield". Een account hoef je niet aan te maken tenzij je websites in dat account wil gaan blokkeren.

Edit: gebruik niet de dns servers die daar genoemd worden maar deze:

208.67.222.222
208.67.220.220
Zie https://www.opendns.com/setupguide/

Herstart je pc en test je Payzaaccount.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
Advertentie