obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Uitzending gemist
blondendom
Sinds gisteren heb ik de Samsung decoder staan. Ik was benieuwd naar de Uitzending gemist mogelijkheid. Het zou een beetje goedmaken dat je niet tegelijk kunt kijken en opnemen op 2 verschillende zenders.... Op het eerste gezicht zie ik bij Net 5 maar een paar programma's staan. Ik had de hele gids verwacht.... doe ik iets verkeerd? Smile
Gewijzigd door blondendom op 29 september 2009, 20:11
 
matt
hoi ik heb presies het zelfde

bij alle zenders een minimaal aanbod

en dan er ook nog geld voor vragen ook

ik heb het een beetje gehad met tele 2
 
henk05
het aanbod is inderdaad schandalig in de uitzending gemist module.

moet zowiezo uitgebreid worden met RTL gemist en een fatsoenlijk aantal programma's bieden. (in ieder geval even veel als de websites van sbs en npo!)-

voorstel voor tele2: de mislukte uitzending gemist module schrappen en alle zenders in HD aan gaan biedenWink - ze zijn immers beschikbaar, ook RTL en SBS!Grin
 
wallia
Sluit me hier volkomen bij aan, met voorstel van henk05 ! Uitzending Gemist is oninteressant, beter alle zenders die HD uitzenden aan de klant bieden !!!!!
 
kobus1960
Zoals Daniëlle van Tele2 hier al eerder gemeld heeft;
1,2 en 3 in HD, de rest komt beschikbaar ik pakketten, waar uiteraard voor betaald moet gaan worden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Plompie
Toch is dat een vreemde situatie. Je betaald al €5.-- voor HD TV ned 1,2&3 en dan moet je nóg een pakket nemen voor de andere zenders. Als ze alle HD zenders per 3 in een pakketje gaan stoppen heb ik straks 10 pakketje van €5.-- Lekker Cheap op die manier...
 
wallia
Ja dat bedoel ik nou ook, Uitzending Gemist, is niet zo interessant, zijn toch maar weinig programma's die je terug kan kijken, beter een compleet HDTV pakket voor een x bedrag en geen Uitzending Gemist!!
 
Tele2 Webcare
Beste Plompie, Wallia, Henk en Blondendom

Tele2 wil graag haar diensten uitbreiden -mede op basis van jullie input- uitbreiden, zo ook Uitzending Gemist. Voor de klanten die nu een Samsung Decoder hebben is Uitzending Gemist tijdelijk gratis. Klanten die het nieuwe interactieve televisie product hebben, krijgen voor 5 euro een extra pakket met hierin Uitzending Gemist en daarnaast het HD TVzender aanbod voor NL1, NL2 en NL3.

In het tweede kwartaal van 2010 - medio zomer - zal er een apart HD zender pakket geïntroduceerd worden.
De exacte zenderindeling en maandkosten worden dan ook bekend gemaakt.

Ik hoop jullie hier zo voldoende over geïnformeerd te hebben, en anders hoor ik dit natuurlijk graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Het zou zo langzamerhand gewoon Tele2 TV moeten heten.
Met als aparte mogelijkheid, tegen betaling uiteraard, verdere producten zoals HD TV en/of interactieve diensten.
Is maar een gedachte bij deze aanpassingen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
zx12richard
Offtopic (maar ook beetje ontopic)

Beste Danielle,

Ik snap nog steeds niet hoe Tele2 durft te beweren dat ze goedkoper zijn dan overige providers.

Voor elk dingentje van uitzending gemist, extra HD zenders en al dat ongein moet meer en meer voor worden betaald, terwijl men bij de kabel exploitant alles voor een scherpere prijs krijgt en nog eingelijk meer dan een tele2.

In plaats van dat tele2 de concurrentie qua prijs en product aangaat met de kabel exploitanten, belooft tele2 heel veel maar rekent ook veel.


Als bij UPC en Ziggo alle service en zaken goed geregeld gaat worden heeft tele2 een harde dobber aan ze.

Mij zijn ze dan in ieder geval kwijt.

Black cheap sheep... Niet voor de klant maar voor tele2 zelf waarschijnlijk.
Gewijzigd door zx12richard op 06 maart 2010, 12:07
UPC Fibernet30.

825768194
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitzending gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Uitzending gemist TV diensten : 4 18 sep 2014
Programma gemist hangt vaak vast TV diensten : 1 24 dec 2013
Uitzendig gemist Penoza niet terug te vinden TV diensten : 3 12 okt 2013
Uitzending gemist TV diensten : 2 06 feb 2013
Verdwijnt uitzending gemist? TV diensten : 9 27 mrt 2012
Advertentie