Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
Probleem met inloggen Werk.nl
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 October 2009, 16:09
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je ip adres kan op een blacklist staan, omdat er (vroeger) misbruik mee werd gepleegd. Je moet dan denken aan SPAM of DoS Attack's. Sommige site's kijken eerst op zo een blacklist voor ze je toegang verlenen. In het geval van werk.nl zit het probleem niet in werk.nl zelf, maar het beveilingscertificaat van de beveiligde verbinding. Althans, dat is mijn vermoeden. |
|
|
william20 |
Geplaatst op 29 October 2009, 16:21
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 28 Oct 2009 |
Mocht het zijn zoals je zegt, is er dan nog wel en oplossing om weer op werk.nl in te kunnen loggen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 October 2009, 19:13
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Het ip adres kan van de blacklist af. De gebruiker kan dat vragen of de provider. Of Tele2 geeft de klant een nieuw WAN IP. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 December 2009, 22:43
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Alleen Tele2 kan dat probleem oplossen. Zover is er geen enkel teken of taal vernomen van Tele2 hierover. We weten nog niet eens of ze wel de zaak in onderzoek hebben. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 December 2009, 22:55
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Jouw informatie is dus de eerste aanwijzing dat ze er mee bezig zijn. Hopen we dan maar.
Gewijzigd door cornfed op 06 December 2009, 22:56 |
|
|
william20 |
Geplaatst op 15 December 2009, 15:04
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 28 Oct 2009 |
Dan ben je verder gekomen dan ik Eddy! Ik had destijds ook een e-mail gestuurd naar Tele2. De helpdesk van Tele2 zei me dat het probleem bij Werk.nl lag (en ook bij Woningnet.nl waar ik hetzelfde probleem had), doordat ik daar op een blacklist zo u staan. --> Als gevolg hiervan heb ik contact opgenomen met de beheerders van beide sites. Volgens hen stond ik niet op een blacklist, maar lag het probleem bij de server van Tele2. Ook vertelden ze me dat alléén klanten van Tele2 vaker problemen hebben met het inloggen op hun sites!! Lekker dus! Al met al heb ik daarna Windows XP opnieuw op mijn computer geïnstalleerd, om te onderzoeken of het niet misschien toch aan mijn computer lag. En ja, ik kan weer inloggen op de betreffende sites!! Deze oplossing had ik echter een paar maanden geleden ook al eens gehanteerd, maar toen kon ik slechts gedurende een maand weer gebruik maken van werk.nl. Ik had toen echter ook diverse versnel- en opruimprogramma's op mijn computer losgelaten. Misschien was dit de oorzaak wel van het probleem. Deze programma's gebruik ik Nù niet meer en zie ik kan al bijna 2 maanden zonder problemen op werk.nl Ik hoop dat het zo blijft. Ik vraag me af of/en hoe ArnoldKruithof het probleem nog heeft opgelost. Groeten allemaal! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03 January 2010, 20:12
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Heb je dit topic gelezen? Misschien wel de oplossing voor je probleem. Live stream sbs6 werkt niet Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
benleeuw |
Geplaatst op 06 January 2010, 07:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 06 Jan 2010 |
Ik heb het zelfde probleem en kom na wat googlen op deze site terecht.. gelukkig ligt het dus niet aan mij, maar het is wel erg vervelend. Kan iemand mij vertellen hoe je updates van XP ongedaan maakt? Groet, Ben |
|
|
benleeuw |
Geplaatst op 06 January 2010, 09:16
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 06 Jan 2010 |
Hoi Toledo, dat snap ik, maar daarmee kan ik nieuwe updates uitschakelen.. hoe kan ik al gedane updates ongedaan maken? |
|
|
leeg |
Geplaatst op 06 January 2010, 09:38
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
uhum. bij programma's en onderdelen (waar je normaal ook programma's verwijderd) en dan moet je dat vinkje updates weergeven aan klikken. en dan zoeken of er microsoft dingen staan. En als het goed is dan kun je microsoft updates verwijderen. Groet, Emiel Gewijzigd door leeg op 06 January 2010, 09:39 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met inloggen Werk.nl', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem VPN connectie | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 03 Nov 2015 |
Comtrend Tele2 modem Probleem | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 2 | 01 Dec 2012 |
amino home cinema probleem! | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 6 | 18 Oct 2012 |
Probleem met tele2 + sitecom router | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 2 | 20 Sep 2012 |
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 7 | 23 Apr 2012 |
Advertentie