obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Probleem met inloggen Werk.nl
arnoldkruithof
Een vreemd probleem. Ik heb mijzelf aangemeld op werk.nl (helaas) Dit kon ik echter om onduidelijke redenen thuis niet doen. Dacht eerst aan computerinstellingen. maar dat kan niet naar nu blijkt.
De computer liep vast zodra ik op www.werk.nl persoonlijk wilde inloggen. Nu heb ik met mijn laptop hetzelfde probleem. Maar daarmee kan ik eventueel via WIFI een andere verbinding kiezen. Dus dat gedaan.
En zie: andere provider / modem en het werkt wel perfect. Ik heb het standaard Tele2 Modem. Ander modem was een Sitecom

Waar kan dit aan liggen. Snap het echt niet meer. Moet haast wel modem of instellingen verbinding of zoiets zijn.

alles geprobeerd, beveiligingsinstellingen zo laag mogelijk, maar niets hielp tot nu toe. Maar ben dan ook geen expert.

m.vr.gr.

Arnold
Gewijzigd door arnoldkruithof op 27 oktober 2009, 12:54
 
cornfed
Gebruik een proxy server:

http://www.freeproxyserver.net/


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
arnoldkruithof
er moet toch een betere oplossing zijn? Er zijn vast meer mensen met een tele2 modem en die in moeten loggen op werk.nl d.m.v. digid code
 
Qrius
inloggen met digiD werkt prima via tele2, gebruik het voor veel zaken.
Alleen icm de website werk.nl heb ik het nog niet geprobeerd
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
arnoldkruithof
Digid werkt verder prima. Het gaat echt over de combinatie met werk.nl
 
william20
Ik heb precies hetzelfde probleem als ArnoldKruithof. Ik kan ook niet inloggen op Werk.nl en ik kan me via die site ook niet inschrijven bij het Werkbedrijf d.m.v.mijn DigidID. Hoogst irritant. Ik heb de helpdes van Tele2 opgebeld, maar zij weten de oplossing ook niet.
 
arnoldkruithof
Ook ik heb de helpdesk gebeld. Heb het ook bij een vriend uitgeprobeerd die ook tele2 had. En bij hem kon ik ook niet inloggen.
De helpdesk melde mij dat het waarschijnlijk aan hun netwerk lag. Dus ben benieuwd.
Ik zou terug gebeld worden.
Ben benieuwd wanneer ik er op kan.
Is toch wel lastig probleem als er meerdere zijn die hier last van hebben. Hoor het graag van jullie.

Vanaf november moet ik mijn briefjes etc voor WW uitkering etc on line gaan invullen. Wordt moeilijk zo op deze manier.
Zet hem op tele2................
 
cornfed
Mijn vermoedens in deze kwestie zijn dat het niet een routing probleem is, maar een blacklist probleem.

Je WAN IP adres staat op een blacklist en daarom ben je niet in staat om in te loggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
william20
De oplossing van Cornfed http://www.freeproxyserver.net werkt op mijn computer. ik kan inloggen op werk.nl

Het gaat als volgt:
Follow the instructions below to surf anonymously through our free SOCKS proxy server.
Internet Explorer.

In Internet Explorer, go to Tools -> Internet Options -> Connections.
If you use a dialup connection, select it and click Settings. Otherwise, click LAN Settings.
Select use automatic configuration script and enter the following address, then click OK twice:
http://www.cjb.net/proxy.pac


Ik weet alleen niet of het wel zo veilig is om persoonlijke informatie via een proxy server zoals deze te laten gaan!! Maar voorlopig blijf ik het alleen voor deze site gebruiken.
 
william20
Hallo Cornfed,
Wat betekent het precies "je Wan IP adres staat op een blacklist"? En weet je ook of daar iets aan te doen is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met inloggen Werk.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie