Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
wel draadloos niet vaste internetverbinding
|
|
myrrab |
Geplaatst op 11 November 2009, 10:17
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 11 Nov 2009 |
Beste mensen! Ik heb een nogal vreemd probleem, ik heb nl wel een draadloze verbinding met internet maar geen vaste. Dit probleem is onttaan terwijl ik op internet bezig was op de vaste verbinding. Deze viel weg en sindsdien heb ik geen vaste verbinding meer kunnen krijgen. Er wordt een melding gegeven dat er geen internetverbinding is. Ik heb ook geprobeerd om met mijn laptop een vaste internetverbinding te maken maar ook hierop lukt het niet. Het zal wel iets kleins zijn maar ik zou niet weten wat.. Heeft iemand een idee?? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 November 2009, 12:28
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Als je eerst via draadloos bezig bent en daarna via een kabel wilt werken, moet je de WLAN adapter in je pc/laptop uitzetten. Er kunnen geen twee gateways tegelijk actief zijn. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel draadloos niet vaste internetverbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie