obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
problemen met decoder
zeefje
misschien zit ik hier niet op de goede plek, maar toch probeer ik het
wij hebben al een aantal maanden last van stilstaand beeld ( net of er onweer in de lucht zit)
dat begon met 1x op een avond maar we zijn nu zover dat het bijna 1x per avond niet is
zwaar irritant
elke keer bellen met tele2 na het standaard antwoord modem resetten in een hevige discussie
dat we dat tig keer per avond doen waren ze zover dat ze onze modem niet eens konden vinden na een half uur aan de telefoon te zitten kregen we het antwoord we sturen uw klacht door nu bijna 4 weken en enorme ergernis verder nog niks gehoord ik dacht vanmorgen weet je ik probeer het nu is hoe het gaat, doet hij het helemaal niet meer een javascript fout vraag me niet wat het inhoud het is nog te vroeg om weer te bellen
misschien weten jullie hier wat we kunnen doen ( behalve dat kloteding uit het raam gooien)
 
newfuoco
>>>In dit antwoord staat geen oplossing, slechts aansluiting bij dit probleem.<<<

Ik heb vanaf dag 1 ruzie met tele2 en problemen en klachten en en en en zo voort. En sinds vandaag heb ik dus ook die irritante foutmelding op mijn decoder erbij. Nu ben ik al een half uur aan het klieren met alle mogelijk opties die de foutmelding zouden kunnen veroorzaken. (Ik wou alleen even een half uurtje tv kijken voor ik naar mijn werk ging.)

Wanneer je het over de Javascript foutmelding: "TypeError 1607: Variable "server"is undifined"
en de
[E1620] error: "Er is een onbekende fout opgetreden. Indien dit probleem blijft bestaan, check dan de aansluitingen van uw decoder...blabla.."

....dan kom ik er niet uit en kan ik met absolute zekerheid garanderen dat deze fout bij tele2 gegenereerd word.
(ik ben toevallig een expert op het gebied van lullige foutmeldingen van teleSchaap)

Dit is DE checklist

-kabels getest op andere apparatuur: check
-modem resetten: check
-doet mijn internet/telefonie het wel?: check
-decoder resetten: check
-pc instellingen voor lan controleren: check
-router/modem instellingen via 192.168.1.1 controleren: check
-IS/RA punt controleren op fouten/defecten niet nodig vanwege het feit dat mijn internet en telefonie het wel lans hetzelfde modem/router werkt: Check dus

Meer kan er niet in mijn huis mis zijn en meer kan ik zelf ook niet doen, dus ik ga bellen... dus..

De andere beeldklachten waar je het over hebt, die heb ik niet ervaren. Bij mij is deze foutmelding vandaag ontstaan.

Ik ga zo om 08.00uur direct bellen. Ik hoop dat voordat ik om 8.30uur naar mijn werk moet ik iets bereikt heb, maar ik heb nog nooit iets fatsoenlijks bereikt bij de schapen van Tele2.

Ik ben trouwens bewijzen aan het verzamelen om tele2 heel erg hard aan te klagen en heb voor mijzelf een redelijke stapel aantoonbare zaken verzameld. Ik zoek hierbij wel zo veel mogelijk mensen die dit ook hebben/doen, zodat wij gezamenlijk een sterke, grote zaak tegen tele2 kunnen opzetten om het succes daarvan te garanderen. Ik wil ze echt een zo groot mogelijke deuk bezorgen zonder het hoofdkantoor op te hoeven blazen, dus daarom maar een advocaat...

Zeg ook NEE tegen tele2!
 
zeefje
ik denk dat alle klanten een probleem hebben, hopelijk heb je nog voor half 9 contact gehad
ik nl niet eerst krijg je een irritant bandje met het checken van alles ( ze denken dan hebben we dat maar gehad) en dan eindelijk denk je ja contact en krijg je weer te horen dat de wachttijd meer dan 10 minuten is
tis nu inmiddels kwart over 9 geweest en ik heb nog geen contact
zwaarrrrrrrrrrrr irritant
 
Tele2 Webcare
Geachte newfuoco / zeefje,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie