obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
audio aansluiting op samsung decoder model :SMT 6010E
Frettie k
met geen mogelijkheid krijg ik mijn tuner-versterker zodanig aangesloten op de bovenstaande decoder dat er verbinding tot stand komt.
bij de helpdesk zeggen ze dat ik dat moet doen via de audio uitgang vanuit de decoder naar de aux ingang van de tuner-versterker .
In de handleiding van de decoder staat dat een digitale tuner-versterker aan te sluiten is via de S/PDIF uitgang van de decoder met een digitale kabel ( niet meegeleverd )

(op mijn audioapparatuur zit geen S/PDif aansluiting ! wel net nieuw gekocht )

ook optioneel is : gebruik de rode + wittetulpstekkers van de videokabelvoor de verbinding van de analoge aansluiting op uw stereoinstallatie met de audiopoorten van uw decoder .

probleemstelling : geen zender die zich laat horen , de decoder geeft geen signaal aan de audioapparatuur af !

toch zegt Tele2 dat deze digitale decoder digitale signalen omzet in analoge beeld +geluidssignalen !?

ook zit er geen antenneuitgang op .( cai )

help help wie kan mij helpen , vriendelijke groet Frettie K
 
cornfed
In de handleiding van de decoder staat hoe je je receiver moet aansluiten.

Ik zal het nog een keer samenvatten.

Op de decoder is er een aparte tulp audio uitgang.
Op de receiver kan je inderdaad de AUX ingang gebruiken.
Sluit met de bijgeleverde kabel met tulpstekkers de decoder aan op de receiver. Je moet de rood/witte stekkers/pluggen hebben.
Stel de receiver in op AUX ingang.
Doe de decoder aan en kies via het menu een radiostation/uitzending.
Dan moet alles functioneren.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Frettie k
hallo cornfed

hartelijk dank voor je reactie op mijn probleem met het niet kunnen ontvangen van radiosignalen via de decoder van tele2 .
nog een vraag voor extra duidelijkheid : bedoel je met wat je zegt , "na het aanzetten van de decoder" via menu de radiozenders kiezen , het menu wat je ziet op je tv. beeldscherm ?
en kan ik dan daarna dan de tv uitzetten ?
ps. ik krijg ook een nieuwe decoder toegezonden want de tv bromt ook ineens als een gek wat daarvoor echt niet het geval was . ik hoop dat jouw advies en de nieuwe dec. het probleem oplost ,
met vriendelijke groet marlène
ps. ik hou je op de hoogte hoor .
 
cornfed
"hartelijk dank voor je reactie op mijn probleem met het niet kunnen ontvangen van radiosignalen via de decoder van tele2 .
nog een vraag voor extra duidelijkheid : bedoel je met wat je zegt , "na het aanzetten van de decoder" via menu de radiozenders kiezen , het menu wat je ziet op je tv. beeldscherm ? <-JA
en kan ik dan daarna dan de tv uitzetten ? <-JA"



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Frettie k
ik heb je antwoord gelezen , en zo snel als de andere dec. binnen is krijg je te horen of alles dan wel goed werkt . groet marlène .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'audio aansluiting op samsung decoder model :SMT 6010E', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 04 aug 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie