Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
E-mail en Aliassen
Badiri
Hallo ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want de HELPDESK van TELE2 is tijdens de Kerst gesloten, dit noemen ze dan een HELPDESK.

Ik heb sinds een week een probleem met mijn e-mail aliassen via Outlook 2003, heb daar nooit eerder last van gehad, ik heb één origineel e-mail account en twee e-mail aliassen die altijd werkte, nu heb ik mijn laptop vorige week geformatteerd en alles er weer opnieuw opgezet, ik heb dus ook weer opnieuw mijn e-mail account aangemaakt en mijn 2 e-mail aliassen, ik heb al van alles geprobeerd maar nu krijg ik al een week lang geen post meer binnen op mijn aliassen, mijn instellingen heb ik diverse keren nagekeken maar alles staat goed, als ik naar mijn account's ga in Outlook 2003 en daar dan op Test_bericht_verzenden klikt dan krijg ik geen fout meldingen, alles werkt hij goed af alleen mijn origineel e-mail account test bericht komt binnen en niet de test berichten van mijn Aliassen.
Als ik naar de site gaat van Tele2 en dan bij Webmail inlogt zie ik ook geen e-mails die binnen moeten zijn gekomen via mijn aliassen, ook hier staan mijn e-mail account en aliassen goed ingesteld.

Wie Ó Wie kan mij hiermee HELPEN!!!

Bij voorbaat dank!

cornfed
Geen enkele helpdesk is open op de feestdagen. Zij hebben ook familie en vrienden.

Als je de volgende keer weer gaat formatteren, is het verstandig om belangrijke gegevens en inloggegevens te back-uppen.
Daarmee kan je eenvoudig zulke problemen voorkomen.

Specifiek voor je alias mail probleem kan ik je niet mee helpen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail en Aliassen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 Oct 2019
storing mail Algemeen : 2 09 Feb 2016
mail - retourzending van geadresseerde Algemeen : 3 27 Mar 2015
Mail wordt geweigerd (administratively denied) Algemeen : 11 19 Mar 2013
Niet alle zonnet mail komt aan Storing : 10 17 Dec 2012
Advertentie