Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
downloaden
|
|
henk1 |
Geplaatst op 31 December 2009, 07:06
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 31 Dec 2009 |
hallo forumleden wil graag gaan downloaden via versatel/tele2 welke progammas moet ik gebruiken,en waar haal ik die vandaan ben echt een leek in downloaden maar wil het nu toch eens gaan proberen. maar daar heb ik wel hulp bij nodig,op me computer staat vista en op me laptop ook vista. hoop dat er forumleden zijn die me er mee willen helpen. mvg henk1 |
|
|
leeg |
Geplaatst op 31 December 2009, 09:04
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Ik weet aardig wat programma's om te downlouden. Echter heb ik pas in februarie tele2 dus dan zou ik je ps kunnen helpen met instellen. Je kunt downlouden met de volgende mogelijkheden. : via torrents (bittcomet,emule,bittorent) :via newsgroepen (ftd ) :via andere programma's zoals (limewire,kazaa,bearschare) Dit zijn in eengeval alle mogelijkheden. Mischien dat een ander je wel kan helpen hoe het werkt. Emiel |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03 January 2010, 23:52
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Voor wat betreft downloaden via nieuwsgroepen kan je je hier goed inlezen, alle info. http://www.binaries4all.nl/ Vele andere vormen van donwnloaden zoals limewire en torrents zijn erop gebaseerd dat vele gebruikers het download netwerk vormen, én dus ook uploaden. We weten hoe dat op het moment in het nieuws is. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'downloaden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Televisie stoort wanneer downloaden | Storing | : 4 | 19 Mar 2012 |
flash website foto's downloaden | Algemene computer vragen. | : 1 | 02 Sep 2010 |
Ik kan alleen met de Nieuwserver van Tele 2 downloaden | Algemeen | : 2 | 27 Aug 2009 |
Advertentie