Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!
kobus1960
Zoooooooooooo, weer een week verder, en wat denken jullie, zou er schot in zitten. Angry

Nee, helaas niet, geen aanpassing vwb portforwarding, geen nummerherkenning, dus geen nieuwe software.
En vooral, geen enkele feedback meer van de dame (Tele2), teruggefloten door haar superieuren???
Het ontbreken van de nummerherkenning is vooral hinderlijk, de rest omzeil ik wel, maar het is niet de bedoeling natuurlijk.
Wordt wel lastig om mijn positiviteit staande te houden op deze manier. Frown
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
En weer eens een vervolg op de belevenissen met Tele2.
Gisteren een mail van UPS, pakket in aantocht, ik heb niets gevraagd of besteld, maar wie weet.
Vandaag pakket, inhoud, nieuw VDSL modem, opleverdatum, echt waar, 14-12-2009.
Omgewisseld met het modem wat ik al heb, volledig identiek (behalve macGrin).
Geen van de drie meldingen in de topicstart is verholpen, al in geen 3 weken sjoege.
We melden gewoon door, het klappertje groeit en groeit.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als je zo door blijft gaan, kan je binnenkort een 'VDSL modem' winkel beginnen...Grin Grin Grin Grin

Wens je sterkte in je odyssee...Wink
 
kobus1960
hahahahaahaha, sterker nog, heb m'n Davolink ook nog niet in hoeven leveren.
Ruimte zat hier, in de opslag, laat Tele2 er maar om vragen, verpakking en portozegels zenden.
Ben geen Zeeuw, maar toch.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Nee, je staat in je recht.
Zolang Tele2 niet hun spullen opeist, mag je ze kosteloos houden.
Bij wet geregeld..Wink
 
kobus1960
7 Weken verder, en nog geen enkele reactie en of actie op de gestelde punten.
Snap heel goed dat de TV problemen overheersen.
Snap heel goed dat de omgeving Meeteren alweer zonder Tele2 zit en men daar wat aan zegt te doen.
Weet dat de Tele2 helpdeskmedewerkers hun best doen.
Weet dat Danielle er alleen voor staat.

Weet ook dat ik € 50 per maand betaal voor een niet complete service Angry
Weet ook dat er loze beloften richting Fiber klanten gedaan zijn Angry
Weet ook dat het bedrijf wat ingehuurd wordt om dergelijke problemen op te lossen GEEN
toestemming krijgt om maar 1 euro aan oplossingen uit te geven Angry
En tenslotte weet ik ook nog dat dit bedrijf overweegt zich eenzijdig terug te trekken
vanwege de dictatoriale instelling van het Tele2 management Cool

Kortom, mijn snelheid is prima, maar de overige problemen blijven bestaan, ik vrees dat Tele2 zich
op een terrein bevindt welke men niet beheerst. Men probeert het wiel opnieuw uit te vinden en zelfs
de ingehuurde expertise tot op het bot te beledigen middels een dergelijke instelling.

Zo, weekend, ik ben het ff kwijt Grin , geen zorgen!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Zo, en weer 2 weken verder, geen oplossing voor de 3 problemen, wat vaker traagheid de laatste
week, zal aan de TV toestanden liggen.
Voorts heb ik sinds maandag m'n 2e telefoonnummer van m'n 20 Mb abbo ongevraagd weer online.
Puur toevallig kwam ik daar achter Grin

Verder nogmaals; Geen nummerherkenning, geen portforwarding op 80, geen software update die
beiden mogelijk zou moeten maken. 3 maanden Sad
Als dit met de TV klanten ook gaat gebeuren?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Danielle, als je het over afspraken hebt, deze loopt al 11 weken.
Komt daar nog wat beweging in??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Net klantenservice aan de lijn gehad, daar kwamen de volgende beweringen uit na wat vragen.
A. Dit was voor haar een onbekend forum, onwaarheid.
B. Fiber klanten zijn testpersonen.
C. Snelheid boven de 30 is altijd acceptabel, meer mag je eigenlijk niet verwachten.
D. Port 80 gaat niet open de komende maanden.
E. Nummerherkenning gaat de komende maanden niet werken.
F. Dame gevraagd naar Danielle, nooit van gehoord.
G. Ietwat geirriteerd toen ik mezelf bekend maakte, wat punt A bevestigde als onwaarheid.

Dat was gelijk einde gesprek, die was niet blij.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
tja......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 Nov 2016
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten Klacht over Tele2 : 7 08 Sep 2015
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 May 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 19 Feb 2014
Advertentie