obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Geldermalsen
muchomojo
ik heb een telefoonstoring als ik bel is het erg vertraagd en de ander aan de lijn heeft een computerstem, als ik aan t internetten was [ ja was sinds 3 uur heel langzaam internet] en ik ging bellen/ werd gebeld dan werd de verbinding berbroken van internetten.
volgens de klantenservice betreft het een storing in de wijkcentrale en heeft de wijkcentrale geen actieve diensten.
wie heeft ook deze storing?
 
muchomojo
en dus nu nog steeds het probleem begrijp ik?
tis echt geen doen hahaha dat internetten is nog langzamer dan internet er ooit is geweest. naja hopelijk snel opgelost hou je me op de hoogte?
 
strikke
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, downloadsnelheid niet meer dan 6kb/s. Dit is al vanaf woensdagochtend aan de gang. Paar keer gebeld met tele2, eerst was er geen storing en lag het aan mijn pc, vervolgens was er woensdagmiddag een storing (volgens de medewerker zal het 4/5 uur duren) Donderdag een andere medewerker aan de lijn gehad die geen storing kon vinden in de buurt van Geldermalsen en had geen idee waar het aan lag. Krijg nu een nieuwe modem opgestuurd omdat hij dacht dat die het misschien begeven had :S
 
mdgoei
Hier van uit meteren ook zelfde probleem al sinds woensdag geen tv via tele2 trage internetverbinding 6 kpbs en slechte telefoon verbinding. al paar keer gebeld met sevicedesk iedere keer melding dat er probleem is in de wijkcentrale en dat ze er mee bezig zijn. schiet echt niet op dit.
 
3697
ook hier het zelfde probleem amper internet snelheid volgens de speedtest ongeveer 60kbps terwijl we 20MB download snelheid hebben we kunnen nu niet eens met 2 pc op internet de een trekt alles weg bij de ander logies met zo'n snelheid
en met de telefoon is het al niet anders heb een computerige verbinding elkaar verstaan gaat gewoon niet
we hadden zelfs nog een oude modem getest maar het ligt niet aan de modem!! probleem ligt dus ergens anders.
had woensdag gebeld ik zou binnen 2 dagen terug gebeld worden door iemand van de technische dienst als ze voor 12 uur niet bellen bel ik er zelf wel weer naar toe

 
Hermpie
Hallo hier nog een slachtoffer van Tele0,0 want die twee hebben ze niet verdiend.
Ik zit in Geldermalsen en bij mijn is het ook janken met de kraan open!
Ik heb vanaf woensdag morgen een dramatische telefoon en internet en ik heb nu al vijf keer gebeld en je krijg steeds het zelfde verhaal het licht aan de centrale maar ik zeg iemand bij mijn vlak in de buurt heeft wel een goede verbinding toen kreeg ik te horen dat kan wat ik zat op een ander plankje nou ja.
Ik hoop dat die ellende snel is opgelost want hier word echt niet vrolijk van.Sad
Goetjes allen en ik hoop dat het voor jullie ook snel word!!
 
strikke
Vinden jullie het ook niet vreemd dat er niets wordt gemeld op de site van tele2 over deze storing?
 
kobus1960
Tele2 is niet bepaald "open" in haar mededelingen, nooit geweest.
Met constateert, neemt telefoontjes middels de helpdesk in ontvangst, en probeert de boel te repareren.
In geval van storing, altijd bellen, bedrijfsmatig worden de hier doorgegeven storingen niet gelijk gelezen.

Dit forum is onafhankelijk en dus niet bepaald populair bij de Tele2 staf.
Het is inmiddels wel bewezen dat er ook zeer welwillende mensen bij Tele2 werken die hier wel meelezen en proberen
alles in goede banen te leiden. Dit is echter niet het uitgangspunt tot verhelpen van storingen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
PG
Hier nog een slachtoffer van Tele2.
Wij hebben een totaalpakket en vanaf woensdagochtend geen tv, telefoon en internet.
Diverse malen gesproken met Tele2.
Eerst lag het aan onze kabels en werd er een monteur langsgestuurd.
Nadat duidelijk werd dat ik niet de enige was met problemen heb ik weer gebeld met Tele2 en is de monteur afgezegd.
Tot mijn grote verbazing stond vanochtend de monteur op de stoep. De monteur wist niets van een storing. Deze monteur heeft alles gecontroleerd en ongelooflijk maar waar het lag niet aan onze kabels of modem...
Hieruit blijkt dat er is heel erg mis is met de communicatie binnen Tele2.
Bij de klantenservice kunnen ze ook helemaal niets zeggen over een eventuele prognose wanneer het probleem is opgelost.
Dit duurt nu al ruim 2 dagen!!!
Ik word hier echt heel moedeloos van. Lang leve het totaalpakket!
Gewijzigd door PG op 19 februari 2010, 13:44
 
Herad
Ook hier in Meteren al vanaf woensdagmorgen zeer trage internetverbinding computerstem bij telefoneren en geen tv zenders. Al 6 keer gebeld en zeggen dat het aan de bekabeling in huis ligt. Ik heb de helpdesk medewerker van Tele2 met dit forum geconfronteerd en wist mij opeens te zeggen dat er een storing in de wijkcentrale is. Heb na een zeer slechte ervaring met een helpdesk medewerker woensdag die zei nog niet wist hoe ze mij verder kon helpen en dit aan haar collega ging vragen die mij vertelde dat het lag omdat de kabel van het aansluitpunt in huis naar de modem langer dan 2 meter was. Deze bekabeling is door een monteur van Tele2 aangelegd. Knappe montur dus.
Afgelopen donderdag lekker mijn abonnement opgezegd en overgestapt naar KPN.
Gewijzigd door Herad op 19 februari 2010, 13:51
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Geldermalsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie