Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen
|
|
jena |
Geplaatst op 06 March 2010, 10:26
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 05 Mar 2010 |
Quote jena schreef: Ik wacht tot ze langskomen met mijn postcode zit ik op 5932, en over de adminkosten heb ik al 2x over gebeld dat krijg je niet terug, Tele 2 zegt nieuw product dan betaal je gewoon de adminkosten. |
|
|
Grijs |
Geplaatst op 06 March 2010, 11:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 06 Mar 2010 |
Ik heb er last van dat het bericht 'Een moment geduld aub' blijft hangen met zappen in de videotheek en in TV gemist. Probleem heb ik al vanaf het begin en dit gaat niet weg. Sowieso heeft die TV decoder vaak vreemde kuren. Als ik kwaliteit wilde, was ik niet naar Tele2 gegaan, maar goedkoop zijn ze wel. Voor een dubbeltje kan je ook niet op de eerste rij zitten. [edit] Eindstand had ik dit probleem gefixt door de decoder effe uit en aan te zetten en zit ik nu dus wel op de eerste rij voor een dubbeltje, verder werkt alles prima [/edit] Gewijzigd door Grijs op 06 March 2010, 12:08 |
|
|
Bill |
Geplaatst op 06 March 2010, 18:54
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Quote Gilex schreef: Danielle, Ben zo vrij geweest om jou bericht ook op gathering.tweakers.net te plaatsen http://gathering.tweakers.net/forum/l...1182632/33 Ik mis de bronvermelding! |
|
|
jena |
Geplaatst op 06 March 2010, 23:16
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 05 Mar 2010 |
Vanavond komen we thuis, kassa en paul de leeuw ingesteld om op te nemen, Helaas niets opgenomen en ook geen tv groen zwarte strepen in het beeld!kastje stekker er uit moeten doen en toen ging de tv op nieuw inladen en de tv deed het weer. wat een slechte service en levering is dit.triest. uitzending gemist werkt ook niet. word er een beetje moedeloos van |
|
|
ferrarisat |
Geplaatst op 07 March 2010, 08:58
|
Activiteit Berichten: 65 Lid sinds: 06 Jan 2007 |
hier hetzelfde ook ingesteld en niets opgenomen is er al een idee waar dit aan ligt? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 07 March 2010, 10:02
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Het antwoord is hier al vele malen gegegeven. Met de softwareupdate van eind Maart zouden de problemen opgelost moeten zijn. Aldus Danielle van Tele2, zij komt er (begrijpelijk) niet aan toe telkens weer dit antwoord te posten. Toch weer een vraag aan de forumlezer, we zien vele opmerkingen in veelvoud langskomen. Het is een kleine moeite je even wat in te lezen alvorens te posten toch? Bevorderd de leesbaarheid ook nog eens Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Grijs |
Geplaatst op 07 March 2010, 12:23
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 06 Mar 2010 |
Misschien een tip voor het 'niet automatisch opnemen' probleem: Bij mij was het geval dat de opnames startte (rooie LED ging branden) en ik zag aan het percentage schijfruimte in gebruik dat er wel wat naar de disk was weggeschreven. Opnames bleven echter op '0' staan. Nadat ik de decoder eens een koude reset had gegeven (stroom eraf halen voor 15 seconden) waren alle opnames zichtbaar. Vanaf toen vooralsnog geen problemen meer gehad met automatisch opnemen. |
|
|
Superdude |
Geplaatst op 07 March 2010, 14:55
|
Activiteit Berichten: 24 Lid sinds: 12 Feb 2010 |
Ik heb nog wat vraagen aangaande opgenomen programma's. Kun je de reclameblokken automatisch overslaan? Kun je, behalve versneld voor- en achteruitspoelen, naar een bepaalde postitie in de opname "komen", dus zeg bijvoorbeeld dat je vanaf minuut 20 wil zien, hoe kom je daar dan het makkelijkst? Ik heb wel eens gehoord dat bij bepaalde hd-recorders, de recalmeblokken uit te sluiten zijn, en dat je makkelijk naar een bepaald gedeelte/tijd kunt gaan, kan dat hierbij ook. Als ik iets automatisch opneem, dat gaat perfect, nog geen problemen mee gehad! |
|
|
ferrarisat |
Geplaatst op 07 March 2010, 16:14
|
Activiteit Berichten: 65 Lid sinds: 06 Jan 2007 |
als je een produkt op de markt brengt moet het werken anders uitstellen een update is dan een dom antwoord van te voren weten ze of het werkt of niet als het dan aan de postcode ligt moeten ze meer testen |
|
|
Plompie |
Geplaatst op 07 March 2010, 16:51
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 24 Jan 2010 |
Quote Superdude schreef: Kun je de reclameblokken automatisch overslaan? Leuke vraag en't zou een mooie optie zijn maar ik denk dat RTL en SBS dan direct het contract met Tele2 opzeggen... ;-) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Problemen met het verkrijgen van een IP adres | Algemeen | : 9 | 02 Nov 2016 |
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 11 | 19 Feb 2014 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Problemen met internet via utp | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 6 | 21 Dec 2013 |
Advertentie