obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing wijkcentrale Haarwijk Gorinchem
McBeukie
Vannochtend geen tv meer internet niet sneller als 0.85Mb/s Modem etc gereset maar geen verbetering.

Tele2 zelf heeft ook storing , ze kunnen niet in de centrales kijken!!!!

Meer mensen die er last van hebben??

Angry

Update 08:45 snelheid is ineens weer goed tv doet het weer. Gelukkig alles weer in orde.
Gewijzigd door McBeukie op 28 februari 2010, 08:45
 
McBeukie
En ja hoor het is weer ochtend, het lijkt wel of tele2 smorgens op moet starten of zo. weer geen tv en maar 3Mb/s download. Ik hoop niet dat dit standaard gaat worden. Bij Ziggo nooit last van gehad altijd stabiel. Kom op Tele2 lever is kwaliteit daar betalen we voor tenslotte.

Angry
 
McBeukie
goed nieuws vandaag werkt alles naar behoren. gisteren na een uur ook weer. misschien onderhoud geweest of zo. Maar goed alles weer prima, ik weer blij.Smile
 
McBeukie
Helaas vandaag weer langzaam, weer maar 2.50Mbps via speedtest.net. De lijn is niet stabiel . Het isra punt is nieuw aangelegd door kpn 1 1/2 jaar geleden toen zat ik bij Telfort en had ik altijd zo rond de 15Mbps. Dus Tele2 kijk aub goed wat er aan de hand is. Dit is balen en zeker voor 60 euro per maand ..

Ik hoop dat je dit leest Danielle van Tele2.

gr

update 23:12 nu snelheid gemiddeld 7.60Mbps snap er niks van.Ik hoop echt dat het veel stabieler wordt. En sneller uiteraard.
Gewijzigd door McBeukie op 04 maart 2010, 23:13
 
McBeukie
Vandaag weer maar 7.5MbpsAngry
 
Tele2 Webcare
Beste McBeukie,

Vervelend dat de internetsnelheid niet is zoals je wenst. Graag neem ik je klacht hierover in behandeling. Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer of je klantnummer naar mij een een PB willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
McBeukie
Bericht verstuurd naar Tele2 , toch super die WebCare.

De snelheid is vandaag weer stabiel ong.11.600Mbps Hopen dat het zo blijft of meer wordt. zou nog mooier zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing wijkcentrale Haarwijk Gorinchem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Afstand tot wijkcentrale te groot Snelheid : 8 03 mei 2014
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Advertentie