obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
HD Amnet 532 decoder blijft 24 uur p/d draaien
Woefie
Zijn er meer mensen die van Tele2 een decoder type Amnet 532 hebben waarvan de HD de heledag en nacht blijft draaien?
Volgens de helpdesk van tele2 (3 verschillende medewerkers gesproken) zou de HD uitgaan als ik de decoder op standby zet.
Dit gebeurd echter niet. De decoder is inmiddels vervangen, maar van de nieuwe decoder blijft de HD ook doordraaien.
Ik ben benieuwd of dit toeval is of dat de HD bij iedereen gewoon doordraait maar dat het niemand opvalt.

Het decoderkastje is in ieder geval altijd lekker warm, heerlijk om je voeten op te leggen met dit koude weer.
 
cornfed
Je bent niet de eerste die dit meld: Internet snelheid met ip tv

Lijkt mij toch een software probleem.
Gewijzigd door cornfed op 12 maart 2010, 22:50
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Woefie,

De warmte wordt veroorzaakt door de aluminium behuizing van de HDD. Deze geleidt de warmte zonder dat er een ventilator nodig is, hierdoor voelt de buitenkant wat warmer aan dan een een decoder van plastic.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
jessie
Zet er een stekkerbak tussen met schakelaar zodat je hem helemaal uit kan zetten. Ik weet niet wat de nieuwe decoder in standbye aan stroom verbuikt, maar bij de oude Samsung was het behoorlijk watt.
 
wallia
Staat bij ons ook in een stekker met schakelaar en bij het slapen gaat alles uit (de apparaten wel te verstaan) dus ook geen stand-by!
 
cornfed
Tele2 wordt gesponsord door de energiemaatschappijen....Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Woefie
Beste Danielle van Tele2,

Ik begrijp best dat de warmte wordt geleid via de alu. behuizing, . . . als alles aan staat.
Echter er is mij duidelijk, door 3 medewerkers (1 service- en 2 technische dienst medewerkers) van tele2, verteld dat de HD uit moet gaan als de decoder in standbye staat.

Nu ben ik tevens benieuwd van andere gebruikers of daar ook de HD blijft draaien in standbye stand.
Dan weet ik of ik moet gaan bellen met tele2 of een schakelaar voor de decoder ga zetten, ik heb niet zo'n zin om de energiemaatschapij te spekken.
 
Plompie
Meer mensen hebben het, staan ook al meerdere postings op het forum dus Tele2 tou het ondertussen ook moeten weten....
 
Tele2 Webcare
Beste Woefie,

Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer of je klantnummer naar mij in een PB kunnen sturen? Dan kan ik kijken of er wellicht iets aan de hand is met je HDD.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Plompie
Danielle,

Er is niets mis met z'n HDD. Meer mensen hebben hier last van.... 't lijkt me gewoon één van de vele bugs in de Decoder firmware/software.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Amnet 532 decoder blijft 24 uur p/d draaien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie