obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder
Rapture
Hallo allemaal,

Heb sinds 12-2 mijn abonnement uitgebreid met digitale tv. Installatiepakket daartoe netjes ontvangen, echter de scartkabel werkte niet. Ik ben nu al een maand wekelijks en talloze keren aan de lijn met Klantenservice Tele2 die mij telkens toezegt dat een nieuwe scartkabel opgestuurd zal worden binnen 5 werkdagen, maar heb nog steeds helemaal niets ontvangen. Na de eerste 2 weken wachten werd mij meegedeeld dat er een intern bestelprobleem was, maar dat dat was opgelost. Nu een maand later en 4 "verzendingen" vanuit Tele2 verder heb ik nog steeds geen scartkabel :-S De laatste keer dat ik Tele2 sprak, werd mij min of meer meegedeeld dat ze er verder ook niks aan kunnen doen...pffff...
Omdat het een unieke kabel is, wist Mediamarkt me te vertellen dat de kabel alleen bij de leverancier te krijgen is :-(((

Ik zit nu zowel zonder analoge als zonder digitale tv (dat zoiets simpels niet binnen 1 maand gerealiseerd kan worden, is toch te gek voor woorden).
Ben moe en gefrustreerd van het eindeloos bellen en wachten, zonder enig resultaat. Intussen worden de abonnementskosten gewoon afgeschreven :-S O ja, een managementchatsessie via Internet is ook al niet mogelijk omdat de chatsessie steeds vol is...
Heb spijt van de overstap die ik vorig jaar zo enthousiast deed...

Weet iemand, waar ik een scartkabel voor de digitale decoder van Tele2 kan krijgen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
cornfed
De kabel is uitsluitend verkrijgbaar via Tele2.
Zij bestellen alles bij de fabrikant.

Treurig dat Tele2 zoveel moeite heeft met zo iets simpels.
Misschien dat Danielle je kan helpen?
Gewijzigd door cornfed op 17 maart 2010, 13:11
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Rapture,

Graag ontvang ik je gegevens in een PB zodat ik dit in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Rapture,

Van mijn collega heb ik begrepen dat je op 19/03/2010 contact gehad hebt mijn mijn collega's van de klantenservice. De reden dat je nog geen kabel hebt ontvangen ligt aan leveringsproblemen en er wordt hard aan een oplossing gewerkt. Je krijgt de kabel zo snel mogelijk toegestuurd. Je kunt contact opnemen met de klantenservice wanneer je de kabel hebt ontvangen zodat je een credit terug kan krijgen.

Ik hoop je hier voldoende mee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
McBeukie
Beste Rapture ik heb je een pb getsuurd , ik wil er evt wel 1 opsturen, Zie pb bericht.
 
kobus1960
@McBeukie
Heb je een adres of zo van een winkel waar die dingen te koop zijn?
Wel handig voor de lezers eventueel.Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kazius004
Ik heb hetzelfde probleem, zit nu al 5 weken te wachten op een simpel kabeltje. Tele2 elke week gebeld, er zijn inmiddels wel 5 verzendingen gedaan volgens medewerkers. Moet afwachten is mij gisteren gemeld. er zijn leveringsproblemen. Het is echt te gek voor woorden.

Christiaan
 
McBeukie
@Kobus1960. Nee ik heb geen adres maar ik heb er 1 over die ik niet gebruik dus was ik bereid die toe te sturen en als de andere binnen is kan die weer naar mij gestuurd worden.Smile
 
McBeukie
http://shop.conrad.nl/multimedia/kabe...02281.html

en

http://www.elektronicaonline.nl/TV%20...cartkabels

Volgens mij zijn dit dezelfde Misschien kan Danielle dit even bevestigen!!!!!!!

Smile


Edit; klik links van gemaakt Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 25 maart 2010, 16:44
 
kazius004
nee dat zijn niet dezelfde, decoder is 10 polig
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie