Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
Voordeel Bundels
|
|
hellracer |
Geplaatst op 04 April 2010, 23:38
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Apr 2010 |
Hallo, Ik had een vraag over de voordeel bundels van tele2 Zitten de SMSjes in je bundel? Of moet je daar los voor betalen. (Of een aparte SMS Bundel kopen) Ook ( http://tele2.gebruikers.eu/mobiel/abon_tarieven.html ) Als je naar beneden scrolt kom je op het stuk over SMS naar het buitenland, Hier staat 10Cent per SMS SMS-en naar het buitenland EU landen en USA €0,10 Overige landen €0,10 In hoeverre kloppen deze tarieven? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 05 April 2010, 09:11
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Tarieven op Tele2 sites kloppen, maar lees op die site ALLES, dus ook de kleine lettertjes. Tele2 is niet te vangen op onjuiste advertenties, kloppen altijd. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
hellracer |
Geplaatst op 05 April 2010, 12:57
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Apr 2010 |
Maar weet je ook hoe het met die bundels zit? met het SMSen of moet ik daar een losse SMS bundel voor nemen. En nog over die tarieven, de reden dat ik het vroeg is omdat een SMS uit de bundel BINNEN nederland 25cent is, en dan ineens een SMS naar het buitenland 10cent. Dat vond ik nogal krom Maar bedankt voor de reactie |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voordeel Bundels', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie