obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
onterecht afgesloten
manthalove
wie heeft/kent dit probleem ook? mijn vriendin en ik zijn sinds 2 maanden aan Tele2 mobiel gegaan, niks aan de hand zou je denken? Eerst kreeg k gezeik met ze: ineens kon k geen smsjes meer ontvangen (ja, n dag later kreeg k ze allemaal tegelijkertijd binnen) en werd me de beloofde Promo korting niet berekend! Is n aantal weken geleden en nu begint mn vriendin met de problemen! Sinds vanmorgen (4 mei 2010)hebben dat stelletje aso's haar zonder verdere reden afgesloten! Na navraag gedaan te hebben schijnt er een bedrag van 151,90 open te staan die meteen maar ff voldaan moest worden? Maar hoe ze daar aan komen mag joost weten, want dat zeggen ze niet! We weten wel dat er een factuur is met verval datum 01-05-2010, maar deze is 125,40! En die zou automatisch afgehouden worden volgens Tele2! Deden t stelletje eikels vorige maand ook al niet, maar werd beloofd dat dat vanaf deze factuur wel gedaan zou worden? maar goed, die 151,90 is dus nog altijd van n onbekend iets, staat zelfs NIET op rekening online aangegeven? En dan durft Tele2 voor onze veiligheid wel gewoon af te sluiten? Nee, Tele2 stelt me teleur en niet zo'n klein beetje ook! Zelfs als ze van die cheap shoarma zouden maken zou k me nog eens extra achter mn oor krabben of k r wel aan zou beginnen!
 
McBeukie
Ik zou gewoon even via klantenservice een gespecificeerde nota opvragen , dan kun je gelijk zien of het wel klopt, Is het bijv niet de factuur van afgelopen maand en gelijk de abbo kosten voor komende maand..

Succes in ieder geval
Gewijzigd door McBeukie op 04 mei 2010, 22:59
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
manthalove
alle nota's van Tele2 kan je inzien via rekening online! staan slechts 2 facturen vermeld (vervaldatum 01-04-2010 die betaald is en die met vervaldatum 01-05-2010) dus lijkt t me nog altijd n spook factuur van hen? En door een hoogstwaarschijnlijk slechte administratie is een onschuldige klant onterecht afgesloten
 
McBeukie
Anders hier op het forum even een PB naar Danielle van Tele2 webcare, maar waarschijnlijk leest ze dit wel en zal ze naar je gegevens vragen.

En een spooknota zal zomaar kunnen niet leuk. Je kan altijd je geld terug halen als je het er niet mee eens ben.


Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
manthalove
geld terughalen??? das nog t mooiste: t zou automatisch geincasseerd worden, was aangegeven bij t aangaan van t abonnement! de eerste nota: NIET automatisch gebeurd, moesten we voor die keer maar zelf doen, vanaf deze keer zou t wel gebeuren! Nee, nu doen ze t weer niet en door een fout van Tele2 is zij nu wel afgesloten!
 
McBeukie
Nou is idd een raar verhaal maar goed helpdesk of tele2 webcare naar laten kijken en een vergoeding vragen want als het hun fout is moeten zij het oplossen en vergoeden.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onterecht afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 mobiel afgesloten Algemeen : 2 19 dec 2011
Internet per abuis afgesloten door Tele2 Algemeen : 6 23 aug 2011
Tele2 Compleet Lite afgesloten Algemeen : 2 09 mei 2011
Kabeltelevisie afgesloten TV diensten : 4 01 apr 2011
afgesloten Algemeen : 2 08 mrt 2011
Advertentie