obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Meer draadloze verbindingen op DV201AM
bokkie1978
Van tele 2 heb ik het DV201Am modem.

Ik heb op dit moment één bedrade PC aangesloten en de telefoon.
ook heb ik begrepen dat op het wireless signaal maar twee apparaten tegelijk kunnen werken.

Dit was in het begin geen probleem met alleen een laptop.

Echter komen er nu steeds meer apparaten bij die het draadloos signaal gebruiken (PS3, PSP, Iphone)

Wat kan ik doen om meer apparaten op deze modem tegelijkertijd draadloos te laten werken.
Is dit mogelijk?

Groeten

Bastiaan
 
cornfed
Van wie of waar heb je begrepen dat je maximaal twee apparaten via WIFI kunt verbinden met de router?

In theorie kan je 248 apparaten aansluiten. Ook via WIFI.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bokkie1978
Ik bedoel niet hoeveel apparaten je erop aan kunt sluiten.

Het gaat om gelijktijdig gebruik van het WIFI signaal.

Zo gauw ik 3 apparaten tegelijk gebruik vindt de modem dit niet leuk.
 
kobus1960
Rond de 15 minimaal, daarbij is het wel zo dat de WLAN bandbreedte gedeeld gaat worden.
Dus 10 laptops op WiFi én youtube om maar wat te noemen, gaat m niet worden, daar is de totale
bandbreedte niet op berekend. Dat geldt voor alle WiFi modems/routers overigens.
Het bekabelde gedeelte heeft hiet niet heel veel last van.
Hier een link van wat er daadwerkelijk ingesteld kan worden op de Davolink, zie je gelijk wat Tele2 voor zichzelf houdt.

http://www.davolink.co.kr/upfile/Oper...%20IAD.pdf
Gewijzigd door kobus1960 op 20 mei 2010, 13:08
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mistermood
ik zou je ps3 toch echt gewoon lekker via de kabel aansluiten, je hebt 2 poorten op de router en anders kan er altijd nog een splitter tussen.
Maar ik moet wel zeggen, dat ook ik het idee heb dat deze router het niet leuk vind als er meerdere dingen verbonden worden.
 
baatje30
Nou ik heb al bijna 5 jaar de davolink en heb hier diverse Wifi apparaten verbonden alsmede een switch (bedraad) met daarop pc, ps3, xbox 360 en Wii aangesloten. Werkt allemaal perfect.

Het is misschien niet de router met de meeste mogelijkheden maar hij functioneert niet dramatisch hoor.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
mistermood
Zijn in ieder geval niet mijn worden dat ie dramatisch is Smile , heb er verder ook nooit problemen mee.
Alleen (gebeurd zelden) als ik meerdere dingen draadloos wil verbinden, dan lijkt hij het moeilijk te krijgen.

Tot in red dead redemption Pfft
 
baatje30
Ik weet dat het jouw woorden niet zijn. Maar ik lees heel vaak op dit forum wel dit soort benadrukkingen over de router. In principe doet ie wat ie moet doen voor mij dus heb ik er vrede mee. Andere gebruikers willen graag meer. Daar heb ik ook begrip voor!

Hahaha ja gaaf he RRD. Alleen te mooi weer om binnen te zitten....Shock
Gewijzigd door baatje30 op 24 mei 2010, 09:35
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
cisbo2
Hallo buurman dat ik je hier tegen komt.nog bedankt voor de vele maanden gratis internet.je hebt een goede wifi verbinding.

groetjes van je buurvrouw uit de mizard flat: Grin

nu kom je zeker het forum lastig vallen met: hoe beveilig ik mijn netwerk Angry

geen probleem kom wel langs voor een bakkie..

groetjes
Gewijzigd door cisbo2 op 25 mei 2010, 00:09
 
baatje30
@cisbo2,

Misschien kun je er ook even bijzetten tegen wie je het hebt? Mijn netwerk is beveiligd dus ik schrik niet van je berichtje. Maar misschien schrikken andere mensen wel. Begrijp ook niet helemaal dat je zoiets moet plaatsen.......maar ja je zal zelf wel de humor er van in zien.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meer draadloze verbindingen op DV201AM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie