Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verzameltopic Decoder Problemen
leeg
Die was toch ontslagen haha ??
 
Bill

Quote

wallia schreef:
Jammer dat niemand van Tele2 reageert op die nieuwe skinversie, zelfs Danielle in geen velden of wegen te bespeuren!!!!!


Open een topic over slechte klanten service en je hebt snel response. Pfft
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wro1ha
speed-testing
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Zoals ik eerder op het forum heb gemeld zal ik zodra er meer nieuws is over een mogelijke update, de inhoud hiervan en de skinversie dit melden. Tot op heden kan ik hier helaas nog geen informatie over geven, maar zodra ik dit heb zal ik dit direct communiceren. Op dit moment is er nog geen update geweest of een nieuwe Skinversie.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
cornfed
Tele2 onderneemt zogenaamde 'veldtests'.
Er wordt een stad of een centrale uitgekozen en alle tv klanten krijgen een update gepushed.
Daarna wordt gekeken hoe de update valt.
Als er teveel problemen gemeld worden door de klanten, kan Tele2 per knopdruk weer de oude firmware terugzetten.

Bij de vorige update hebben ze hetzelfde gedaan.
Toen was Amsterdam een van de test gebieden.
 
wavestrider
Dat is dan zeker bij mij ook gebeurd. Raar dat ik daar geen bericht van kreeg in de vorm van een vragenlijst of zo. Beetje vaag allemaal. Echt Tele2!
Listen! There's music in the air
 
famlimburg
Ik heb naast mijn Tele 2 toestel een tweede geplaatst met Digitenne erop aangesloten en rara tot nu toe is de ontvangst van Digitenne best wel beter.
Ben bij Digitenne het hinderlijke geplop en gehaper gelukkig kwijt wat bij Tele 2 voordurend gebeurd.
 
Tele2 Webcare
Beste Kobus en Wavestrider,

Als er nieuwe firmware/een update wordt uitgerold wordt dat eerst altijd op een kleiner gebied gedaan en vervolgens wordt dit in heel Nederland uitgerold. Vorige keer was dit gebied Amsterdam. Het is niet zo dat dit een testgroep is en dat als er klachten zouden komen dat de firmware dan weer wordt teruggetrokken.

Wij hebben onze eigen testgroepen en testen hier uitgebreid de software mee. Nadat alles is getest onder de testgroepen wordt de nieuwe software eerst naar een bepaald gebied uitgerold (vorige keer dus Amsterdam) en vervolgens wordt het over heel Nederland uitgerold.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Beste Danielle,

Dank voor je antwoord.
In een ander topic schreef je dat het medio 2010 wordt, dus geen medio zomer.
De consumenten moeten v.w.b. updates dus maar afwachten dit jaar.

HD pakketten heb ik nog niet gelezen in je antwoord.
Medio zomer is eerder gevallen, nu dus medio 2010, ook langer afwachten dus.
Heb je voor de liefhebbers al een antwoord op het Eredivisielive pakket?

Is het mogelijk dat Tele2 zich schappelijk opsteld voor diegenen waar het duidelijk niet werkt?
Ik bedoel hiermee het snel op kunnen zeggen zonder ellelange procedures zoals hier ook
omschreven zijn?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Kobus,

Medio 2010/Medio zomer is een indicatie die wij aan de klanten geven. Dit betekent dus niet dat dit is uitgesteld zoals je suggereert in je bericht.Het Eredivisie Live pakket wordt in abonnementsvorm vanaf het nieuwe voetbalseizoen aangeboden.


De ontwikkelaars/techneuten van het iTV product werken er hard aan om zo snel mogelijk problemen die klanten ondervinden op te lossen. Ik wil jou en ook alle forumleden laten weten dat het onze prioriteit is dit zo snel mogelijk op te lossen. Eerder heb ik aangegeven dat wanneer ik informatie over een mogelijke update heb dit natuurlijk op het forum zal melden.

Ik raad klanten aan die last hebben van storingen in het iTV product hier een melding van te maken bij onze klantenservice. Dan wordt er vervolgens met de klant gekeken naar de aansluitsituatie, de lijn, en of de randapparatuur naar behoren werkt (een zogenoemde troubleshoot).

Indien er uiteindelijk nog geen oplossing blijkt te zijn en Tele2 kan dit niet binnen een maand oplossen na de eerste melding van de klant dan mag het pakket kosteloos gedowngrade of opgezegd worden

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
.

 
kobus1960
Beste Danielle,

Wederom bedankt voor het heldere antwoord, zo komen we ergens.
Vooral de opzegmogelijkheid is helder.
Voorts nog steeds geen woord over de HD pakketten.

Nogmaals, jij kunt er niets aan doen, je zit er helaas tussen.

Ik suggereer vanuit mijn eigen gedachten, ik moet het allemaal nog zien.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzameltopic Decoder Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 Jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 Nov 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 Aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 May 2014
Advertentie