Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Digitale ITV decoder
Peer
Heb ook problemen met Harddisk recorder.
Kan niet opnemen, planning. Aleen op de zender die opstaat wel, maar dan blokken, wegvallen, knetteren etc.
Ook het opgenomen programma is niet te volgen, blokken, wegvallen, knetteren ec.
Tele2 hierover geinformeerd. Vlgs hun komt er over ca. 2 wkn nieuws en/of nieuwe software die dit probleem moet oplossen.

Tele2 Webcare
Beste Peer,

Graag neem ik je klacht over het niet kunnen opnemen in behandeling. Zou je alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer in een PB naar mij toe kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

McBeukie
ook ik heb een nieuw probleem , ik had gepland staan op veronica wekelijks criminal minds en pacific. Nu nam hij van de week criminal minds wel op maar pacific niet . Ik heb de planning voor opname gewist maar ze staan er nog steeds in en ik krijg ze er ook niet meer uit . Zelfs niet na reset. Ik kan dus niet meer opnieuw criminal minds en the pacific inplannen.

Danielle kun je mij helpen..
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale ITV decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 Jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 Aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 May 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 Jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 08 Jun 2012
Advertentie