Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Laaiend enthousiast
|
|
wavestrider |
Geplaatst op 07 June 2010, 10:14
|
Activiteit » Bleiswijk Berichten: 80 Lid sinds: 24 Mar 2010 |
Als tegengeluid voor de (vooral door de haperende recorder) vele probemen met de HDMI-decoder wil ik toch wel een positief geluid laten horen. Sinds dit boxje als een soort mini-UFO op mijn TV-meubel is geland is mijn onvangst toch wel sterk verbeterd. Als echte oude televisie DX-er ben ik altijd in voor iets nieuws en mag ik graag de ethergolven afstruinen (zie mijn avatar met de kleine antennetjes). Je blijft je ook steeds verbazen over de nieuwe ontwikkelingen; zo heeft de bekende Eindhovense superbakker mij met zijn nieuwste BluRay box verblijd, compleet met Net TV. Hierop staan ook allerlei interactieve items die Tele2 al op de Samsung had staan, zoals Info.TV, Rabobank, maar ook Meteo Consult, RTL programma gemist enz. enz. Echt een superontwikkeling. Om terug te komen op mijn Tele2 mini-UFO: het opnemen doe ik via mijn DVD-recorder: gaat prima. Het komt er op neer dat de HD-decoder momenteel een miskleun is. Tele2 zou eigenljk gewoon moeten zeggen dat die optie eigenijk niet gebruikt moet worden en dat men hard bezig is het apparaat bruikbaar te maken (liefst met een deadline). Bij het lezen van de items of het gebruikersforum lijkt alles wel kommer en kwel, maar uit deze bijdrage mag naar voren komen dat er ook wel tevreden klanten zijn.
Listen! There's music in the air
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laaiend enthousiast', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie