obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
internet radio werkt niet meer
johnhd
Heeft iemand inmiddels een oplossing gevonden om de internetradio weer werkend te krijgen via tele2 verbinding?

Sinds mei werkt mijn internetradio niet meer via mijn tele2 verbinding, voorheen nooit problemen hiermee gehad. Ik heb de radio ook geprobeerd via een internetverbinding van een andere provider, werkte weer meteen.
 
kobus1960
Zo, dat is veels te lang, ik zel even het magische zinnetje plaatsen.
Danielle van Tele2 Webcare, kan je hier wat mee??
Hopen dat je een uitnodiging krijgt tot het sturen van een PB waarop hulp volgt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ppserne
het is totale stilte van tele2 zijde.

ik begin ervan overtuigd te worden dat alles behalve recht-toe-recht-aan http geen prio heeft.
zeer Jammer.

ik ga niet een aantal maanden wachten hoor. ik ben erg tevreden over mijn internet-radio en luister voorlopig via de wifi van mijn buren. maar ik vind dit van tele2 een slechte zaak.

Eigelijk nog geen eens het feit dat het lage prio heeft, wat ik uit commercieel oogpunt nog enigzinds kan begrijpen, maar vooral het feit dat tele2 totaal geen moete doet om te reageren , zelfs niet op een officieel aangemelde storing dat vind ik totaal klant onvriendelijk en onacceptabel.

ze leggen in mijn wijk op dit moment glasvezel tot in de meterkast, dus binnenkort schakel ik voor tv+bellen + www hiernaar over. provider wordt geen!!! tele2.
 
ppserne
heb nogmaals tele2 klanterservice gebeld.
boodschap komt erop neer dat als het geen standaard http is je gewoon pech hebt omdat het geen product is dat tele2 ondersteunt.
als het werkt dan heb je geluk, zo niet dan pech.
voor mij is deze boodschap glashelder en overduideljk een trigger om een punt te zetten achter
mijn tele2 relatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet radio werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Advertentie