obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Onderwerp afdrukken
tariefswijzigingen per 15 juli
molen
Ik kreeg deze week een mail van Tele2 met aantal tariefswijzigingen per 15 juli. Daaruit bleek o.a. dat tarief helpdesk wordt verhoogd van lokaal tarief naar 10 eurocent per minuut. Kosten starttarief bellen naar vaste nummers verhogen van 5 naar 10 eurocent per gesprek. Vinden jullie dat normaal? De laatste verhoging is 100%
 
cornfed
Goed nieuws, zou ik zeggen!

Als er een tariefwijziging is ten nadele van je, mag je altijd kosteloos uit je contract.
Mits de wijziging van toepassing is op je contract.
Heb je een link voor ons?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
molen
http://www.tele2.nl/prive/nieuwsbrief...2P_3P.html
Gewijzigd door kobus1960 op 01 juli 2010, 16:23
 
cornfed
Bedankt voor de link.

Ik heb even snel de tekst over de tariefswijziging hier geplakt.



Tele2 wijzigt haar gesprekstarieven

Per 15 juli 2010 wordt het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland verlaagd van €0,169 per minuut naar €0,164 per minuut. Het tarief voor bellen naar vaste nummers in Nederland, met uitzondering van betaalde service nummers, wijzigt van €0,034 per minuut naar €0,039 per minuut.

Daarnaast hebben wij voor u het starttarief overzichtelijker gemaakt door hetzelfde starttarief voor alle gesprekken toe te passen: voor gesprekken naar nationale-, mobiele- en 0900-nummers wijzigt het starttarief van €0,05 per gesprek naar €0,10 per gesprek. Het starttarief van internationale gesprekken wijzigt van €0,09 per gesprek naar €0,10 per gesprek. Ten slotte wijzigt het tarief van de Tele2 Klantenservice van lokaal tarief naar €0,10 per minuut.

Deze wijzigingen van deze tarieven gaan in vanaf 15 juli 2010. Mocht u nog vragen hebben over deze wijzigingen of naar aanleiding hiervan uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit vóór 15 juli 2010 kosteloos doen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice op 0900- 2411602 (lokaal tarief).





Wel een goed initiatief van Tele2.
Om de tarieven overzichtelijker te maken voor ONS verhoogt TELE2 haar starttarieven.
Toch vriendelijk van ze...Sad
Gewijzigd door cornfed op 17 juni 2010, 19:04
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
McBeukie
ZOu je hierdoor je 3 in 1 pakket compleet op kunnen zeggen , dat zou mooi zijn??
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Plompie
Je 3-1 pakket is zoals de titel al zegt een pakket dus ik neem aan dat je dat dan compleet op kan zeggen.. Iemand hier meer info over? Of dit misschien al gedaan?
 
cornfed
Ja, dat betekend dat iedereen weg mag die ook telefonie in zijn pakket heeft.
Tele2 heeft geen losse telefonie abonnementen. Het is dus altijd een pakket.
Gewijzigd door cornfed op 17 juni 2010, 20:52
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Oke dan, weer een prima kans voor de ontevreden consumenten!
Wegwezen bij Tele2.

Valt me overigens wel op dat er in een week tijd een tweede mogelijkheid geboden
wordt om op te stappen.......................
Ziet Tele2 het niet meer zitten met de lastige consument en gaat men geheel de
zakelijke kant op?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Ik ben bijna zover dat ik maar weer terug ga naar Ziggo , er is nu een mooie samsung hd pvr te koop met 320gb schijf erin. Dan neem ik lekker weer alles in 1 plus heb ik weer gewoon 20mb en goed tv beeld. Ik kan dan ook gewoon live tv pauzeren en opnemen. En het interactieve gedeelte gebruik ik eigenlijk toch niet . een goede film kijk ik wel in de bios of ik download hem.Gisteren was de voetbal weer waardeloos om te zien , dus ik ga me er steeds meer aan ergeren.En dit is idd een mooie gelegendheid om op te stappen....Jihoe
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
McBeukie
Nou de kogel is door de kerk, Ik heb vannochtend Tele2 gebeld en de boel opgezegd. Gebeurd 10 juli al snel zeg dat is gewoon binnen een maand kosteloos. Wat een geweldige service, jammer dat ze dat niet doen als je klant bent hahaha. Maar goed ik ga terug naar ziggo en neem een hd ontvanger van samsung met harddisk zodat ik kan time shiften en opnemen. Ben benieuwd en houd jullie op de hoogte.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tariefswijzigingen per 15 juli', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update** TV diensten : 26 18 aug 2010
Advertentie