obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Onderwerp afdrukken
tariefswijzigingen per 15 juli
cornfed
@ molen

Meerder tv's zijn geen probleem. Je moet wel de juiste apparatuur aanschaffen daarvoor.
Cardsharing is mogelijk op zich. Je moet wel de juiste apparatuur aanschaffen daarvoor.

Tja, kwaliteit. Er zal niet zoveel verschil inzitten tussen sat en kabel. Toch is sat interessanter vanwege de hoeveel aan HD zenders.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Ik had hier wel interesse voor. Eventueel met internet en bellen van Online.
http://www.canaldigitaal.nl/producten...tpack.aspx
Hier zit ook een triple sat bij, maar dan kun je geen tweede tv aansluiten, wat ik dus wel
graag wil.
Komt dit doordat je ook kan opnemen en pauzeren?
 
cornfed
Elke tuner moet zijn eigen verbinding hebben met de schotel.
Alleen zo kan men onafhankelijk kijken en opnemen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jan de sloper
Dank Cornfed voor de tip!!!!Ben ook per eind julie weg ,het was wel even praten maar toch verder zonder problemen
Groet Jan
 
bompa
heeft tot nu toe geen bericht over andere tarieven ontvangen het is wel kort dag om iets te ondernemen. bompa 1-7-2010
 
kobus1960
@Bompa, je verwacht dat je persoonlijk geinformeerd gaat worden aangaande de
tariefswijzigingen??
http://www.tele2.nl/prive/nieuwsbrief...2P_3P.html
Daar zul je het moeten lezen...............
Gewijzigd door kobus1960 op 01 juli 2010, 16:27
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bompa
dank je wel kobus gaat gelijk kijken
 
Plompie
Net ook de opzegging gedaan. Daar doet tele2 dan weer niet moeilijk over... Nadeel is wel dat ik over wil op glasvezel wat pas in Oktober geleverd kan worden terwijl de opzegging met 1 maand is.

Gelukkig is er dan Alice; Die hebben voor E5.-- extra per maand een abo wat per maand opzegbaar is. Over de kwaliteit van Alice hoor je nogal wisselende verhalen maar het is maar voor +/- 2 maanden en zo kan ik toch m'n telefoon nr behouden.
 
cornfed
Laatste dag vandaag waar je nog kosteloos kunt opzeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Ik heb helaas besloten om bij Tele2 te blijven. Ik heb als enig alternatief schotel, maar daar zitten ook behoorlijk wat haken en ogen aan.
Tenminste voor hetgeen wat ik wil.
Bij de smartpacks van Canal Digital krijg je een Philips ontvanger en dat is ook geen rozengeur en maneschijn.
Het was bij CD niet mogelijk om er een andere ontvanger bij te krijgen anders had ik het wel gedaan.
Ik kijk over anderhalf jaar wel weer verder.Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tariefswijzigingen per 15 juli', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update** TV diensten : 26 18 aug 2010
Advertentie