Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
draadloos
|
|
sagaira |
Geplaatst op 27 June 2010, 13:04
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 27 Jun 2010 |
hallo beste mensen ,ben hier nieuw en heb de volgende vraag. (ben simpel) ik probeer de pc draadloos te krijgen en volg de instructies van tele 2 met het filmpje etc.na de stappen die ik moet volgen krijg ik het bericht dat de moden is aangepast maar bij draadloze netwerkenlijst zie ik mezelf niet staan en heb het al tig keer geprobeerd (alleen de halve buurt staat erop) en wat kan ik doen. gr |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 27 June 2010, 13:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Is je netwerk verborgen misschien? In de Wireless instellingen in de router kan je het signaal verbergen. Hide SSID heet die mogelijkheid en die moet uitgevinkt staan. Gewijzigd door cornfed op 27 June 2010, 13:38 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
Draadloos thuis Netwerk | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 21 | 02 Mar 2013 |
draadloos samsung smart tv aansluiten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 24 Jan 2013 |
kan niet meer draadloos printen | Algemene computer vragen. | : 2 | 07 Jun 2012 |
draadloos en tegelijk via kabel | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 4 | 18 Jan 2012 |
Advertentie