obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Zullen we zo langzamerhand niet gewoon de stekker eruit trekken?
patrickvl
Tele2? Wat vind je ervan? Stop gewoon lekker met het aanbieden van digitale tv. Dit is nu al maanden aan de gang en ik betaal nog steeds voor een half werkend product.
Vooral het opnemen is nog steeds dramatisch. En de HD recorder was voor mij DE reden om over te stappen. Maar ook gisteren is het weer misgegaan met een voorprogrammering. Er lijkt wel iets opgenomen te zijn, maar voor maar 1 seconde.
Vorige week was dezelfde programmering wel opgenomen.
Zo kan ik toch geen series volgen?

Zo ben ik inmiddels al gestopt met kijken naar Lost, 24, Vampire Diaries en The Pacific.

Het zou fijn zijn als Tele2 die series even op dvd naar me toestuurt.

Ik zeg "stekker eruit". Iedereen zijn geld terug. Iedereen blij.
Gewijzigd door patrickvl op 28 juni 2010, 11:33
 
cornfed
Ik begrijp je frustratie, maar de bal ligt de hele tijd bij jou!

Er is al een coulance regeling door Tele2 in werking gesteld.
Als je aangeeft niet tevreden te zijn, mag je kosteloos uit je contract.
Webcare heeft dit meerdere malen meegedeeld aan het forum.

Daarbij wijzigt Tele2 binnenkort haar voorwaarden.
Die beidt je ook een mogelijk om kosteloos op te zeggen.
tariefswijzigingen per 15 juli

Tele2 zal nooit uit eigen beweging iets voor je doen wat hun geld gaat kosten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
patrickvl
Dus jij denk dat ik de hele dag dit forum aan het lezen ben? Heb wel wat beters te doen

Verder toch bedankt voor je antwoord. Zal toch maar eens overwegen weer naar Ziggo te gaan, want dit is nix.
 
cornfed
Het forum iedere dag lezen is onder andere mijn job. Pfft
Maar daarvoor hebben we sticky's gemaakt met belangrijke info.
Zoals deze: Mededelingen Tele2 Webcare

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
McBeukie
@patrickvl. je kunt idd gewoon even bellen met Tele2 ,ze doen niet moeilijk, ik kon zelf binnen 3 weken weg en heb gelijk Ziggo gebeld om het nr over te nemen. Dus alles loopt op rolletjes. Ik kijk nu via de kabel want ik heb de Tele2 brut gelijk ingepakt. Ik zou zeggen als je het echt zat ben gewoon opzeggen.

Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
famlimburg
Ik heb sinds drie weken nu al geen haperingen meer gehad en het beeld is godzijdank loepzuiver. Geluid is ook zonder irritant geplop te ontvangen.

Bedankt TELE 2 het kan dus wel goed werken.

 
wavestrider
Kabel HD is nu eenmaal van betere kwaliteit dan ADSL. Zelf kijk ik ook wel via de schotel naar de WK van BBC-HD en ITV HD. Is ook beter, maar een paar dagen geleden was ik bij vrienden om Nederland-Slowakije te zien op een echte beeldbuis-kleurenTV (geeneens 100Hz). Was wel even afzien, maar na een poosje ben je weer gewend. Ik weet nog hoe fantastisch het was om voor het eerst kleurenTV te zien. Alles is betrekkelijk. Ik vind dat ADSL-TV van Tele2 met HDMI/HD-LCD best wel te pruimen is. Eigenlijk is er keus genoeg. Ik nam indertijd ADSL omdat het wat nieuws was - ben ik altijd wel voor in. Nu is het weer alles glasvezel wat de klok slaat, maar ik wacht nog maar even af.
Listen! There's music in the air
 
mistermood
hier inmiddels de laatste afrekening gehad, hoofdstuk tele2 afgelopen!
Paar weken ziggo, wat een opluchting! En veel mooier beeld.
En daarnaast is ziggo op dit moment bezig met het verdubbele van de internet snelheden.
Me totaal pakket is zojuist van 50mbit naar 120mbit gegaan! En in diverse forums valt te lezen dat dit in heel het ziggo gebied het geval is.
 
kobus1960
Hier ook Ziggo TV, top, kan niet anders zeggen, al jaren.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Yep idd Ziggo beeld kwaliteit is vele malen beter.. Ik ben zo blij nu .. Sorry Tele2Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zullen we zo langzamerhand niet gewoon de stekker eruit trekken?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie