obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Problemen T-Mobile netwerk
inge59
Sinds het weeralarm van vorige week (wel erg toevallig) valt het netwerk van mijn mobiel regelmatig uit en is alleen noodoproep mogelijk. Met regelmatig bedoel ik diverse keren per dag. En dat is lastig, want je bent dus ook niet bereikbaar.
Nu las ik dat er onlangs problemen waren met het netwerk van T-Mobile door het enorm gestegen dataverkeer. Maar ook las ik dat de problemen sinds eind juni zijn opgelost.
Hoezo opgelost? Ik merk daar weinig van.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of kan het ook aan de leeftijd van het toestel liggen?
 
inge59
Nou, verkeerd forum valt wel mee hoor Wink
Ik heb een abonnement van Tele2 en die maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, vandaar.
Maar het maakt niet uit waar ik mij bevindt met m'n Sony Ericson van 5 jaar oud. Ik heb het probleem ook in andere gebieden van het land.

Ik kreeg ook al zo'n vermoeden dat het wel eens aan het toestel kon liggen. Maar ik dacht, toch eerst maar even checken.
 
junoras
Tele2 maakt sinds enige tijd gebruik van het netwerk van T-mobile. Eerder het netwerk van KPN. Helaas is het zo dat T-mobile althans bij mij een slecht bereik heeft. Wij zitten vaak op een park in Drenthe waar het bereik met T-mobile ronduit slecht is. Sms-jes versturen lukt vaak niet en met bellen is het moeilijk communiceren. Bij het laatste is degene aan de andere kant van de lijn moeilijk verstaanbaar of wordt de verbinding plotseling verbroken. Zoals gezegd eerder met het KPN netwerk ging alles prima, jammer dat Tele2 is overgegaan naar dit slechte netwerk.
 
cornfed
KPN heeft een betere netwerk dekking dan T-Mobile. Dat is waar.
Maar voor Tele2 is de kostenfactor ook belangrijk.
T-Mobile zal wel goedkoper zijn voor Tele2 dan KPN.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen T-Mobile netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Advertentie