Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Amino A532 neemt niet meer op
|
|
frits44 |
Geplaatst op 26 July 2010, 19:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 26 Jul 2010 |
De eerste 3 maanden heb ik nooit problemen gehad ,alles werkte perfect Maar sinds een week of 2 kan ik wel een opname instellen via de tv gids of mini gids, maar hij neemt niets op. Reset gedaan ,niets helpt . Tele 2 gebeld en het probleem is bekend,het is wachten op de nieuwe update. Ik kon wel mijn geld terugvragen ,die 5 euro per maand en de telefoonkosten. verder werkt alles prima ,ik kan ook een programma was bezig is opnemen,maar wat ik in de toekomst plan lukt niet Heeft iemand dit probleem ook meegemaakt ? Gewijzigd door frits44 op 26 July 2010, 19:16 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino A532 neemt niet meer op', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino 150 op versterker aansluiten. | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 2 | 01 Oct 2017 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |