obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
TV Geluid en Decoder Geluid niet Synchroon
WillyWortel
Als je het audio geluid van de decoder rechtstreeks verbind met je audio set,
gebeurt er het volgende het geluid en het beeld van de TV verbonden met een HDMI kabel geeft bij gelijk afspelen van beide app
een flinke nagalm. Volgens verschillende topecs en forums ligt dit aan de beeld en geluids verbeteraars van b.v. een
Philips of Samsung TV.

Heeft iemand een tip voor mij.

P.S. Als je de audio uitgang van je tv rechtstreeks verbind met je audio set lukt dit wel.

Groeten, WillyWortel ( de uitvinder )


http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=47758
Gewijzigd door WillyWortel op 27 juli 2010, 21:51
 
cornfed
Dus tv is verbonden met de decoder via HDMI?
En hoe is de audio set verbonden? Via optische kabel of analoog stereo?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
WillyWortel
De audio set is verbonden middels analoog kabel


Groeten, WillyWortel ( de uitvinder )
 
cornfed
Het is best mogelijk dat het analoge signaal niet gelijktijdig wordt verzonden door de decoder als het HDMI signaal.
Ik kan dat niet uittesten, want ik kijk geen tv via Tele2.

Je kan proberen of het via een optische kabel wel alles goed gaat. Mits het audio set een optische ingang heeft.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
WillyWortel
Sorry ik ben vergeten te vermelden dat dit probleem zich ook voordoet als ik de Blu-rayspeler ook zo aansluit.

Het zal wel te maken hebben met de vertraagde TV misschien wel omdat het een 100Hz tv is.


See You WillyWortel de uitvinder.

Edit;klik-link gezet
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord...synchroon/
Gewijzigd door kobus1960 op 28 juli 2010, 15:23
 
cornfed
Heeft je tv een speciale game modus? Probeer dat eens.
Daarmee schakelt de tv alle extra uit om het beeld zo snel mogelijk weer te geven.




Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
WillyWortel
Ik ben er uit het ligt niet aan de decoder of de amino box of de Blu-ray speler. Maar doodgewoon aan de Philips TV deze is niet

te synchroniseren met andere apparaten. Ik heb de volgende test gedaan: Blu-ray of Amino direct via koptelefoon je hoort dan toch

weer nagalm als de Philips TV aanstaat. Vroeger had ik een grote Matchline van Philips hier zat ook zonder audio set een geweldig

geluid in. ( helaas met de flatscreens is ook het geluid ... vies woord sorry. ) In de winkel prezen ze mij een soundbar aan maar dat is

nog ergere garbitch.


SeeYou WillyWortel ( de uitvinder )
Gewijzigd door WillyWortel op 31 juli 2010, 17:07
 
cornfed
Dat is inderdaad jammer.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Geluid en Decoder Geluid niet Synchroon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie