obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Uitzendschema Tele2 voetbal
Tele 2 moet ook meedoen met de actie 10 weken voor 10 euro
Ja Ja 57%[4 stemmen]
Nee Nee 43%[3 stemmen]
Geen mening Geen mening 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 7
 Onderwerp afdrukken
Eredivisie Live 10€ voor 10 weken
jena
Eredivisie Live maakt overal reclame. 10 weken 10 euro.
Ik dacht laten we dat maar eens doen.
Maar nee hoor. tele 2 doet mee met deze actie.

Je kan Eredivisie Live afsluiten bij tele2 voor 15 euro per maand! ps je moet dan wel weer aansluitkosten betalen en je contract wordt verlengt met 1 jaar.

Wat een service.

En voor 15 euro per maand Eredivisie Live verwacht ik HD. Maar nee dit ook niet.

Ik vind de reclame misleidend! Ik wil ook voor 10 euro 10 weken kunnen kijken.

Edit MOD; Dubbelpost in de rubriek algemeen verwijderd,
1 enquette over exact hetzelfde onderwerp is genoeg.

Gewijzigd door kobus1960 op 16 augustus 2010, 13:08
 
kobus1960
Kijk je hiervan op dan?
Tele2 is op TV gebied prijstechnisch niet al te slim bezig, zie de
dagbladen afgelopen week.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DJVerweij
Aan de andere kant ook wel slim (gespeeld) hoor, ook deze publiciteit genereert extra klanten.
Ik ben al jaren tevreden klant van zonnet/versatel/tele2 (behoudens de slechte interactieve start met de nieuwe decoder).
En als er problemen zijn worden die ook netjes opgelost toch ?

En de aktie 10 weken voor 10 euro zal ook vast gekoppeld zijn aan een jaarabonnement of langer bij de andere providers.

Smile
 
kobus1960
Bij Ziggo en Digitenne (thuis en werk in mijn geval) loopt de actie 10 weken, na die termijn per maand opzegbaar. Dus niet vast aan jaar of langer.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jena
Ja dat klopt dat je bij andere aanbieders er een jaar aan vast zit maar dat is bij Tele2 ook zo als je het afsluit maar bij Tele2 mag je gewoon het volle pond per maand betalen a €15.00 per maand en geen 10 weken voor 10 euro, als mijn contract ten einde is ben ik gelijk weg bij Tele2, omdat het 3 in 1 pakket zelfs nog niet werkt, ze zijn al vanaf februari bezig om het in orde te krijgen.
ik ben diep teleurgesteld in Tele2, maar ik geloof dat ik niet de enige ben.
Gewijzigd door jena op 02 september 2010, 18:03
 
kobus1960

Quote

Bij Ziggo en Digitenne (thuis en werk in mijn geval) loopt de actie 10 weken, na die termijn per maand opzegbaar.

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eredivisie Live 10€ voor 10 weken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie