obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Meer HD zenders
Almeriaantje
Graag zou ik willen weten wanneer Tele2 van plan is om het HD zenderpakket uit te gaan breiden.
Meerdere providers/leveranciers hebben al geruime tijd vele HD zenders, Tele2 alléén Ned1, Ned2 en Ned3.
Hier hou ik zeer zeker mijn HD abonnement niet voor! Ook de interactieve tv van Tele2 vind ik zeer summier.
Sinds 1 juli volledig overgestapt van UPC naar Tele2, maar spijtig genoeg een verkeerde keus volgens mij.

Mario


(heb inmiddels meerdere berichten gezien op het forum, 2011 niet te geloven...Tele2 voor mij einde verhaal, zo kunnen ze ook wel het goedkoopste pakket aanbieden)
Gewijzigd door Almeriaantje op 16 augustus 2010, 19:55
 
kobus1960
Einde verhaal? Dan zul je toch met goede argumenten moeten komen, op basis van het
ontbreken van meerdere HD zenders gaat dat niet lukken. (kleine lettertjes/voorwaarden)
Zeker als internet/telefonie/IPTV verder goed functioneert bij jou.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Almeriaantje
Hi Kobus,

ik ben mij ervan bewust dat ik niet ala-minute op kan zeggen, zit gewoon tot volgend jaar vast aan mijn contract!
Helpdesk heeft bij mijn aanmelding wel aangegeven dat er in juli meer zenders zouden bijkomen, maar wettelijk begin ik daar niets mee...
Zodra mijn contract ten einde loopt dan is het pas einde verhaal. Het is toch belachelijk dat je HD neemt en maar 3 HD kanalen krijgt terwijl bijna alle providers er minstens 8 hebben. Ik wil alleen nog kwijt: Tele2 ga zo door dit kost klanten.

Bedankt voor je reactie!

Almeriaantje
 
cornfed
Mario, je hebt helemaal gelijk.
Tele2 heeft zich te veel hooi op de vork genomen.
Het zou ze sieren om eerder open kaart te spelen met de klanten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Almeriaantje
Hi Cornfed,

bedankt voor je reactie!
Ja zonde, want voor de rest ben ik eigenlijk best tevreden over Tele2...
En nu ben ik er zeker van dat ik door dit gebeuren volgend jaar ga overstappen op glasvezel.
Ik was eigenlijk benieuwd hoe andere klanten hierover dachten vandaar de start van dit topic.
Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Mario
Almere Flevoland
 
kobus1960
Wij hebben er een klip en klare mening over, echter als beheerder/MOD e.d. moet je
proberen een beetje neutraal te blijven. Verder zetten wij elke toezeggen op het gebied
van IPTV hier neer. http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_13051
Ik ben tevreden over het product welke Tele2 mij levert, te weten Fiber, meer niet.
Ook ik wacht op de afronding van het glasvezelproject alhier, de slangen liggen er al in.
De eerste blaastesten zijn voltooid, met een beetje geluk voor 15 November, een maand
voor mijn opzegtermijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rowdy
Niet alleen maar HD zou handig zijn, meer gewone (SD) zenders zou ook al een stap vooruit zijn.

Maar aan de andere kant...
Ik heb nu Tele2 met TV, bellen en internet. Bellen onbeperkt, altijd gratis en ik heb nog altijd 2 telefoonlijnen omdat dat vroeger standaard zo was bij Tele2.
In totaal kost mij dit 54,95 per maand.

Maar ik heb ook een TV met CI+ module en Ziggo digitale TV.
Dat kost mij per maand 32,95.
Ik heb dan het basispakket, het totaalpakket en het HD pakket.

Tel je dat bijelkaar op, dan kost het ongeveer 87 euro per maand.
Dat is best veel.

Maar aan de andere kant:
Neem ik Ziggo alles-in-1, de extra zenderpakketten, gratis onbeperkt bellen en die 2e lijn erbij, dan kost mij dat ongeveer 84 euro per maand.
Ik heb dan ietsje pietsje sneller internet, maar ik heb geen uitzending gemist of videotheek.
Wil ik dat, dan heb ik nog extra abo's nodig (Net gemist, Ooit gemist, TV Theek etc.) en moet ik ook nog eens een speciale decoder van 450 euro aanschaffen (kan met ietsje korting als je langer abo neemt op heel veel diensten).

Dus al met al:
Het is economisch gezien best mogelijk een Tele2 abo te hebben EN een Ziggo abo te hebben, dan heb je veel zenders, functionaliteiten en opties en ben je nog altijd voordelig(er) uit.
 
cornfed
Wat een bak geld voor een beetje internetten, bellen en tv kijken.

Zal maar niet hier neerzetten wat ik in totaal betaal..Shock

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Lees vandaag dat UPC en Delta m.i.v. 1 september hun pakket HD-zenders gaan uitbreiden, terwijl Frank om de tafel wil gaan zitten met Ziggo en UPC en zich druk maakt om .........ANALOGE TV, maar zijn eigen digitaal pakket kan hij nog niet eens op orde brengen en de consument maar laat wachten op de beloofde up-dates !!! Hier krijg ik een Karremans-gevoel van !!!!
 
wallia
Sorry Frank, trek mijn boze woorden over de up-dates weer af.......sorry , bedoel "in" ! Nu nog wel de uitbreiding van de HD-zenders !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meer HD zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie