Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Security Alert bij plaatsen bericht
|
|
Den Haag |
Geplaatst op 21 August 2010, 09:31
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
- SECURITY ALERT - ________________________________________ The BS-Fusion Security System has detected, that you input an illegal word from the spamlist. This attempt was blocked and we logged all information about this. If you see this message after including a new "MOD/INFUSION" or if you have reached this site over a normal Link, please contact the administrator pf the site to fix this problem. Redirect naar deze pagina: http://sourceprotection.de/spamstop.html Iemand een idee wat er mis is in mijn tekst? |
|
|
Bill |
Geplaatst op 21 August 2010, 10:44
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Hoi Den Haag, De reden van de blokkering is het woord poker! Via het logboek kon ik dit achterhalen! Ik haal zo direct het woord uit de filterlijst. Quote hoi, ik heb al dagen last van disconnects op msn en pokerstars. dat was de reden om dit wat beter te onderzoeken. ik ben eerst zelf is gaan kijken of ik het kon oplossen door het kanaal van mijn router te veranderen en drivers voor mijn draadloze netwerk nog eens te installeren. verder de firewall en virusscanner volledig gedeinstalleerd. omdat dat niet hielp ben ik gaan zoeken en ben zodoende hier terecht gekomen. ik zag hier meerdere topics over deze problemen en heb hier ook in gereageerd, maar ik denk dat het handiger is een eigen topic aan te maken. nadat ik hier ook een topic zag over snelheid ben ik dat gisternacht is gaan meten. ik had hier al eerder gelazer mee. het was altijd al laag, maar vanacht was het echt weer heel slecht. nog geen 400 kb/s op een 20mbit lijn... vanochten d weer een test nadat ik alles weer gereset had via de init op de achterkant. de afstand tot de centrale is 1819 meter. dat is vrij veel maar dan nog moet het wel hoger zijn dan 500mb...mijn router zit zonder splitter verbonden aan een telefoon kabel van één meter. mijn netwerk kabel is ook één meter lang. de bekabeling is trouwens nieuw dus dit kan het probleem ook niet zijn. als het goed is moet tele2 in ieder geval 600kb/s leveren. ik zit hier dus onder. ik heb al eerder met de klantenservice van tele2 erover gesproken en die sturen je gewoon weg met het excuus het ligt aan de afstand van de centrale. met deze snelheid neem ik geen genoegen meer. iemand suggesties wat te doen? [img][url=h ttp://www.speedtest. net] [/url][/img] |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Security Alert bij plaatsen bericht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt | Helpdesk | : 10 | 18 Oct 2012 |
Een knop om je bericht zelf weg te halen | Wat ontbreekt er op dit forum? | : 4 | 12 Sep 2011 |
Slecht bereik op meerdere plaatsen. | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 1 | 20 Jan 2011 |
Router achter Comtrend plaatsen | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 32 | 10 Jan 2011 |
Bericht notificatie voicemail | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 1 | 28 Nov 2010 |
Advertentie