obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
afstand centrale
malleco
Mijn afstand tot de centrale is bijna 3 km., heb gehoord dat dat bijna de maximale afstand is. Op mijn vraag of dat in de toekomst nog veranderd kreeg ik van Tele2 en KPN geen antwoord. Mijn vraag is dus ook of het mogelijk is om van centrale te wisselen (?) want bij het afsluiten van mijn abo heb ik er duidelijk om gevraagd ivm de snelheden. Het is eigenlijk een vies spelletje...SadAngry
 
t2day
Malleco, welkom op dit forum.
Eerlijk gezegd kan ik je vraag niet beantwoorden, dus is het even afwachten op andere gebruikers die je eventueel kunnen helpen Wink
 
Bill
KPN is bezig kleine wijkcentrales neer te zetten. Van je huis naar wijkcentrale is koper maar de afstand is kort. Vanaf wijkcentrale is het glasvezel. Hierdoor kan ook veraf van de telefooncentrale hoge ADSL snelheden gegarandeerd worden. Dit is echter een ontwikkeling van de KPN en vermoedelijk zal de KPN dit gebruiken om andere ADSL aanbieders (Tele2 enzovoort) te verdringen. Hoop dat je hiermee iets opgeschoten bent.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstand centrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klik aan klik uit universele afstand bediening Algemeen : 4 18 feb 2016
Afstand tot wijkcentrale te groot Snelheid : 8 03 mei 2014
Verschil in meting naar centrale vanuit helpdesk Algemeen : 32 09 feb 2011
Afstand Telefooncentrale Snelheid : 3 23 dec 2010
Amino 532 NIET mogelijk vanwege afstand?? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 7 14 nov 2010
Advertentie