obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
te weinig signaal
lampie1954
Ik heb sinds maandag tele2. Aansluiten was een makkie. Internet, tv en telefoon werkten. Alleen krijg ik maar 5 mb signaal binnen. Dinsdag helpdesk gebeld. Zij hebben het doorgemeten en idd 5 mb sinaal. Ze zouden een monteur bellen van KPN. Nou die stond vandaag voor de deur. Alles doorgemeten en ook hij krijgt maar 5 mb. Naar de centrale. Daar staat ruim 22 mb op de lijn. Ik zit 2000 meter van de centrale. Dus ik moet ongeveer 14 mb binnen krijgen volgens de monteur. Hij kon de storing niet vinden en heeft het nu doorgegeven aan de grondploeg. Die belden mij net op en komen de 16e langs. Ik moet eerlijk zeggen ik wordt goed geholpen. Vraag me nu af gaan ze een nieuwe kabel ingraven. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt.
 
kobus1960
Komt het toch allemaal goed!! nieuw bij tele2
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
lampie1954
Die 6 mb is het totale signaal
Als de TV aan staat heeft de computer nog 1 mb. Bij opnemen met hard disk. valt signaal van de andere netten weg.
Dus kan er ff weinig mee. Heb gelukkig nog signaal van Ziggo. Dus heb de decoder voor de tv uit staan. Kan in ieder
geval internetten. Donderdag gaan ze verder werken. Wat ze gaan doen weet ik dus niet. Ben benieuwd.
 
lampie1954
Nou even een update. KPN is weer geweest. Kabel was goed en schoon. Hij zag in de centrale dat er een te hoog signaal wordt gegeven voor de kabel die daardoor het signaal niet goed kan verwerken. Snap er niet veel van. Hij gaat vragen of het signaal aangepast kan worden. Dat duurt 5 werkdagen. Ik moet zeggen dat de helpdesk van tele2 en de Kpn echt hun best doen. Dus ik heb nog wel even geduld.
 
kobus1960
Goed om te horen dat Tele2 ook goed bezig is.
Het is niet allemaal kommer en kwel.
Wink Mooi dat je ons op de hoogte houdt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
lampie1954
nou even op de hoogte blijven. Maandag belde iemand van Tele2 om te vragen of de storing was verholpen. Deze is niet verholpen. Heb een zeer slechte verbinding die zeer instabiel is. Het is dus slechter geworden. Ik kan echter wel internetten en tv kijken. Opnemen gaat niet en downloaden ook niet. Er zijn inmiddels 4 werkdagen voorbij. Het zou 5 werkdagen duren. Een kennis van mij werkt bij de KPN en die zei dat ze wel hun best doen voor dit soort klachten dus ik heb nog goede hoop. Hij heeft wel even mijn computer nagekeken maar kon niets vinden. Het probleem zit echt in de lijn van de KPN. Wel vind ik het netjes dat Tele2 zelf ook de vinger aan de pols houdt. Ook over Ziggo ben ik nu goed te spreken. Ze hadden te veel van mijn rekening gehaald. Ze namen zelf contact met mij op om dat in orde te maken. Ook sprortief is dat ze de TV analoog door laten lopen zodat je niet zonder TV zit. Mischien heb ik geluk maar ik ben niet ontevreden over de behandeling en afhandeling van de overstap. Had ik alles van te voren geweten dan had ik mogelijk niet bij Ziggo weggegaan. Ik ben bij Ziggo weggegaan uit onvrede omdat zij op een brief van april 2010 niet hebben gereageerd. Was toch een goede klant van bijna 90 euro per maand. Het zou een goede zaak zijn om de kabel vrij te geven zodat ze weer allert worden. Nu ik bij Tele2 zit zal het moeite kosten om mij weer als klant te krijgen van Ziggo omdat dit veel goedkoper is.
 
lampie1954
Nou er tot op heden geen verandering. Wel heb ik goed contact met tele2. Ze hebben weer gebeld en gaan nu de KPN benaderen wat er aan de hand is. Mijn telefoonlijn onder de grond is goed. Mijn naaste buren hebben ook tele2 internet en hebben een zeer goed stabiele verbinding van 14 mb. Dus het is nog even afwachten.
 
lampie1954
Het is helaas niet goed gekomen. Tele2 kan mij niet verder helpen. De KPN kan de fout niet vinden en ik ontvang in het totaal maar 6 mb. Dat is te weinig voor IPTV en opnemen. Ik kon het internet wel houden maar de tv en de harddiskrecorder moest ik dan inleveren. Ik heb nu weer de Ziggo gebeld. Deze willen mij wel weer als klant hebben. Ik krijg nu van hun ook een harddiskrecorder voor 149,-. Is dan wel mijn eigendom. Tevens weer alles in 1 plus. Het is duurder maar de kwaliteit is wel goed. Ook de afhandeling van Ziggo vond ik sympothiek. Ze hebben mij niet afgesloten. Dat moet ik nu wel betalen natuurlijk. Ik vind dat ik door Tele2 zeer goed ben geholpen en de afhandeling is zeer correct. Ik ben benieuwd of ik een rekening krijg van Tele2. Van Ziggo heb ik die namelijk al gekregen. Het was een avontuur. Ik ben wel duurder uit maar het is niet anders. Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'te weinig signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwak Wifi signaal/beperkt internet Algemeen : 6 26 sep 2014
WIFI signaal DV2020 verbeteren, diverse oplossingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 18 feb 2013
dv-201amr verliest erg vaak wifi signaal Storing : 7 27 nov 2012
Veel problemen tijdens oplevering, ik heb nu geen signaal meer! Opleveringsproblemen : 5 13 jun 2012
onvoldoende signaal TV diensten : 4 08 jun 2012
Advertentie