obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
trage internetverbinding
pierre
SadHeb vanaf oktober 2005 abon. Diigitaal Pakket met 6 Mb internetsnelheid en 24 uur gratis bellen. Heb tot heden nimmer de adsl snelheid gehaald; volgens speedtest is download snelheid tussen 70 en 160 kb/sec. Krijg steeds van Tele2 andere oorzaken te horen maar probleem wordt niet opgelost. Nu schuift men het probleem in schoenen KPN. Geven steeds andere indicatie t.a.v. tijd waarop e.e.a. is opgelost. Zeer ondeskundige klantenservice die steeds andere oorzaken denkt te kunnen aandragen. Ook facturering is een ramp. Staan azaken op factuur als "klantenservice"etc. waar men zelf ook geen uitleg voor heeft.Sad
 
Bill
Wil je eens een postcode check doen via de volgende link http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/post...ntrale.cfm

Hiermee wordt de afstand van jouw huis naar de telefooncentrale berekend.

Aan de hand daarvan kan ik dan iets zeggen over de door jouw gehaalde up- en download.Wink
Gewijzigd door Bill op 20 oktober 2006, 14:59
 
pierre
Kan helaas geen postcodecheck uitvoeren; foutmeldingen op de site. Maar nog steeds is de snelheid zeer laag. T2 heeft al wel een keer of 10 gebloofd deze aan te passen zonder resultaat. erd ook beloofd dat ik over de eerste 6 maanden van 2006 €10,- per maand zou terug krijgen i.v.m. te lage snelheid. Zelfs deze belofte komt men niet na.
Ook worden telefoonkosten nog steeds in rekening gebracht terwijl ik Digitaal Pakket heb met 24 uur gratis bellen (m.u.v. strattarief).Angry
 
Bill
Pierre ik heb de link klikbaar gemaakt zodat copie en paste fouten uit te sluiten zijn. Bij mij werkt de link wel normaal.

Heb je met meerdere websites problemen?? Dit zou namelijk een aanwijzing kunnen zijn waar je problemen liggen.

De beschikbare downloadsnelheid wordt verdeeld tussen internet, telefoon en televisie. Met name televisie vreet bandbreedte, wat dan weer ten koste van je internet snelheid gaat.
 
pierre
Nu werkt link wel maar helaas onderstaand resultaat;

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is onbekend.
Volgens een routeplanner is het echter 3,37 km.

Groet Piërre

 
Bill
Dan kun je zeker geen 20 megabit halen maar wel 6 a 7 megabit!

Zie grafiek, snelheid%20vs%20afstand%20adsl2+

Probeer eens met tcp ip optimizer je verbinding te verbeteren.
Speedguide.net
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trage internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
Trage transfers tussen WIFI en bekabeld Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 09 jan 2011
Plotseling Trage Verbinding Snelheid : 17 07 sep 2010
internetverbinding vaak niet beschikbaar Algemeen : 11 02 sep 2010
trage verbinding Snelheid : 13 01 sep 2010
Advertentie