obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over beeldinstellingen
Tr1bal
hallo,

Ik heb bij tv & geluid instellingen de optie om van 720p naar 1080i te gaan. Zou hier uieindelijk veel verschil tussen moeten zitten?
en waarom heb ik bij MTV en TMF zwarte balken onder en boven?
beetje funky..
Gewijzigd door Tr1bal op 13 september 2010, 17:17
 
Tr1bal
niemand?
 
cornfed
Het signaal van Tele2 is 720P.
Je kan hem wel omzetten naar 1080i, maar dat zal weinig tot niets brengen.
Het enige wat verandert is dat het upscalen via de decoder dan loopt, in plaats van de tv.
Mits je natuurlijk een Full HD TV hebt. Bij een HD Ready exemplaar kan je de instelling laten staan op 720P.

Over de balkjes kan ik weinig zeggen. Ik kijk zelf geen tv via Tele2.
Als andere leden geen balkjes hebben, ligt het waarschijnlijk aan een instelling van je tv.
 
jessie
Bij TMF op dit moment wel zwarte balken, bij MTV niet.
Ligt aan de uitzending denk ik.
 
djkik

Quote

cornfed schreef:
Het signaal van Tele2 is 720P.
Je kan hem wel omzetten naar 1080i, maar dat zal weinig tot niets brengen.
Het enige wat verandert is dat het upscalen via de decoder dan loopt, in plaats van de tv.
Mits je natuurlijk een Full HD TV hebt. Bij een HD Ready exemplaar kan je de instelling laten staan op 720P.

Over de balkjes kan ik weinig zeggen. Ik kijk zelf geen tv via Tele2.
Als andere leden geen balkjes hebben, ligt het waarschijnlijk aan een instelling van je tv.




Hallo Cornfed, ook ik dacht dat tele2 720P hanteerde, maar ik lees net op de site van tele 2 onder info over hd, dat ze 1080i hanteren.
Als dit zo is, zou je de decoder dan ook op 1080I moeten zetten?
 
cornfed
Kan je aangeven waar je dat hebt gelezen?
Ik heb rondgekeken op de site, maar zag geen 1080 ergens..
 
djkik
In het menu televisie, onder FAQ. en dan het kopje hdtv.

Groeten Kik
 
djkik
High Definition Television (HDTV) is TV op zijn mooist: haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid. Het brengt de TV opnames in je huiskamer! Met High Definition Television oftwel HDTV ben je klaar voor het TV kijken van de toekomst.

Het grote voordeel van HDTV is het grotere aantal beeldlijnen, Tele2 hanteert hierbij de 1080i standaard. Daardoor wordt het beeld veel scherper. Dat is vooral prettig bij de steeds groter wordende televisies.



(Dit staat dus op hun site!)
 
jessie

Quote

High Definition Television (HDTV) is TV op zijn mooist: haarscherpe beeldkwaliteit, levendige kleuren en spraakmakend mooi geluid. Het brengt de TV opnames in je huiskamer! Met High Definition Television oftwel HDTV ben je klaar voor het TV kijken van de toekomst.

Het grote voordeel van HDTV is het grotere aantal beeldlijnen, Tele2 hanteert hierbij de 1080i standaard. Daardoor wordt het beeld veel scherper. Dat is vooral prettig bij de steeds groter wordende televisies.


Ze maken er een mooi verhaaltje van bij Tele2, maar wanneer maken ze het eens waar?!?
 
cornfed
Dat is dus in weerspraak met andere eerdere mededelingen.
Hoe ik dit moet plaatsen?
Misschien dat Gilex daar meer over weet.
Die heeft zich daar meer in verdiept.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over beeldinstellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Vraag Portforwarding Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 5 27 dec 2012
Oplever vraag Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 12 08 mrt 2011
[VRAAG] Access Control instelling Comtrend Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 4 26 jan 2011
Vraag type ISRA punt (foto's bijgesloten) Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 18 03 okt 2010
Advertentie