obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Kabeltelevisie niet beschikbaar
Actros
Ik heb een tijd terug mijn tele 2 paket verandert in Kabeltv internet en bellen ben alruim4 jaar klant bij tele.Zou 1.10 ingaan niets gehort.Op 23 factur ontvangen van Ziggo.Contact gehat met tele geen kabeltv mogelijk ,laat het zo als het is zij ik 4 mb voor 24.95.NEE zegt tele het gaat op 1.10 in.maar geen kabeltv.En nu moet ik wachten.Als tele een produkt niet gen leveren is dat niet mijn problem maar van tele 2.Wat moet ik nu doen?


** titelfix **
Gewijzigd door cornfed op 25 september 2010, 15:13
 
kobus1960
Als je dit pakket besteld hebt voordat bekend werd dat Tele2 geen kabeltv kan leveren heb je een punt.
Het is echter zeer ruim in de media bericht dat dit niet mogelijk was. Rechtzaken enz enz.
Heb je het na het bekend worden van dit feit besteld had je dit kunnen weten.
In het eerste geval zou je van het pakket af kunnen zien, in het tweede zit je er (denk ik) aan vast.
Om TV via de kabel te behouden moet je terug naar je vorige kabelprovider.
Daar zijn afspraken over gemaakt, zou geen probleem moeten zijn.
Feit blijft wel dat Tele2 al veel eerder had moeten melden dat TV niet mogelijk is.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Actros
Toen ik het heb bestelt was het NOG niet bekent dat het niet doot ging,ik snap tele 2 niet,ik heb het wel in de pers gelezen,maar ik heb voor de tijd bestelt in elk gevall bedankt!
 
kobus1960
In dat geval kan het door jou bestelde pakket niet geleverd worden, dus kan je ervan af zien.
Even bellen, goed duidelijk maken en klaar.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tele2 probeert eerst om je te pushen het pakket te behouden zonder kabeltv.
Maar je hebt het recht om dat nieuwe contract te weigeren, omdat Tele2 zich niet aan de afspraak kan houden.
Gewoon poot stijf houden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabeltelevisie niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie