Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Draadloze verbinding modem / decoder in Jip en Janneke taal
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 February 2011, 16:58
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Er bestaan drie manieren om iets te doen: * simpel * moeilijk * de Tele2 methode. ![]() |
|
|
LePainteur |
Geplaatst op 15 February 2011, 17:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 14 Feb 2011 |
Quote Haha. Nou ja, ik heb nog wat rond gevraagd vandaag en het is bij andere providers precies hetzelfde. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15 February 2011, 17:52
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Dat moet ik als oud Tele2 lid en tegenwoordig Ziggo lid even tegenspreken. Stukken beter afgeleverd, duidelijker en een stabiel resultaat. PC gedeelte UTP, TV gedeelte COAX, helder. Het werkt gewoon, niet al die Tele2 mitsen en maren, ik zal een paar voorbeelden geven, Poorten gesloten omdat Tele2 ze nodig heeft. Randapparaten die niet meer werken, Tele2 heeft geen oplossing. Geen beste TV decoder, Tele2 heeft nog steeds geen update. HD aanbod matig in vergelijk met concurentie. Tele2 is nog steeds in onderhandeling met zendgemachtigden. Modem triest, Tele2 heeft nog geen oplossing. Zo staat dit forum vol. Dus om het nu te gaan vergelijken met andere ISP's......... Het is ergens anders ook wel eens wat, maar Tele2 spant de kroon, echt. Ex Tele2, nu Ziggo
![]() |
|
|
LePainteur |
Geplaatst op 15 February 2011, 18:04
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 14 Feb 2011 |
Quote kobus1960 schreef: Dat moet ik als oud Tele2 lid en tegenwoordig Ziggo lid even tegenspreken. Stukken beter afgeleverd, duidelijker en een stabiel resultaat. PC gedeelte UTP, TV gedeelte COAX, helder. Het werkt gewoon, niet al die Tele2 mitsen en maren, ik zal een paar voorbeelden geven, Poorten gesloten omdat Tele2 ze nodig heeft. Randapparaten die niet meer werken, Tele2 heeft geen oplossing. Geen beste TV decoder, Tele2 heeft nog steeds geen update. HD aanbod matig in vergelijk met concurentie. Tele2 is nog steeds in onderhandeling met zendgemachtigden. Modem triest, Tele2 heeft nog geen oplossing. Zo staat dit forum vol. Dus om het nu te gaan vergelijken met andere ISP's......... Het is ergens anders ook wel eens wat, maar Tele2 spant de kroon, echt. ik heb tot nu toe weinig te klagen gehad op dit gedoe na. maar ik hoorde dat bij anderen dus hetzelfde is. Ik leg mijn laat misschien niet hoog genoeg ![]() ik vind het irritanter dat ik dus in de winkel verkeerd voorgelicht ben en daardoor nu met een multimediaspeler zit die ik niet via mijn powerplug online krijg. terwijl zij 100% zeker wisten dat het wel kon in de winkel. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 February 2011, 18:09
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dat is ook in essentie mijn punt. Tele2 heeft vaak afwijkende dingen in het pakket, hardware en software zitten. Alleen iemand die heel goed bekend daarmee is, weet overal een goed antwoord op te geven. Dat is dus de Tele2 methode. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 February 2011, 10:09
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
@ Just me, wat ik schreef was slechts een bloemlezing van de ervaringen hier. Ik had zelden problemen met Tele2 (Fiber) tot oktober vorig jaar, zit nu bij Ziggo. Bij mij zijn alle afhandelingen perfect verlopen, dat moet gezegd. Ex Tele2, nu Ziggo
![]() |
|
|
LePainteur |
Geplaatst op 17 February 2011, 10:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 14 Feb 2011 |
Quote kobus1960 schreef: @ Just me, wat ik schreef was slechts een bloemlezing van de ervaringen hier. Ik had zelden problemen met Tele2 (Fiber) tot oktober vorig jaar, zit nu bij Ziggo. Bij mij zijn alle afhandelingen perfect verlopen, dat moet gezegd. Hier ook. Mijn AB deed het niet meer, had binnen 24 gratis een nieuwe thuis... |
|
|
wallia |
Geplaatst op 17 February 2011, 14:01
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Gilex , even een vraagje. Heb je de opzegging van Tele2 door Ziggo laten verzorgen en hoeveel weken van te voren heb je dit hun laten weten? 1 maand voor het aflopen van je contract of eerder? |
|
|
wallia |
Geplaatst op 17 February 2011, 14:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
OK, bedankt! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 February 2011, 15:13
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Voor mij hetzelfde, ik heb een overlap van een maand genomen, i.v.m. Tele2 verhalen hier. Binnen een week Ziggo werkende, Tele2 exact op de afgesproken dag weg. Ex Tele2, nu Ziggo
![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbinding modem / decoder in Jip en Janneke taal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2024 |
Zelf extra decoder kopen teogestaan? | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 1 | 30 Jun 2017 |
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
wekkergeluid uit modem | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 29 Aug 2016 |
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |