obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
RTL Lounge en dergelijke
jayjedi
Hoi,

Na veel problemen te hebben gehad loopt alles perfect. TV hapert niet en heb goed beeld. Ik heb zelfs boven nu een extra decoder en zelfs daarmee geen problemen! Alleen wat ik wel mis zijn extra zenders. Ik heb dit al eens vaker aangegeven. Maar er zijn een paar zenders die ik graag zou zien (zie hieronder). Misschien dat Danielle hier wat op kan antwoorden? Daarnaast vind ik Eredivisie Live wel erg duur en je zit er meteen een jaar aan vast. Kan ook dat niet eens veranderd worden?? Nou hier de zenders...

* RTL Lounge
* 13th Street
* Holland Doc
* Geschiedenis 24
* Journaal 24
* Politiek 24
* Humor TV
* SyFy

Vertel eens Danielle! Komen deze zenders erbij??

Gr
Jay
 
leeg
als t veranderd wordt zal t lang duren.
tele2 moet om de tafel.
met de uitzendrechten de makers en dan nog doorvoeren in t systeem.
 
jayjedi
Ik hoop dat ze het wel gaan krijgen...en snel hahha
Bij ons iin de gemeente komt binnenkort UPC. Moet zeggen dat Tele2 erg goed is hoor. heb geen klagen. Maar bij UPC krijg ik voor hetzelfde geld wel veel en veel meer. Dus denk als dat echt zo lang duurt dat ik voor wat betreft TV over stap dan.
 
leeg
ik zou niet naar upc gaan.
hier in haarlem non stop problemen.
en als t een keer slecht weer is met bliksem slaan die kabels van upc altijd in.
omdat hun via t tv netwerk aanbieden (coax ? )
 
jayjedi
Ik moet zeggen dat ik UPC lang gehad heb. Tot ik ging verhuizen. Had eigenlijk nooit problemen. Maargoed liefst blijf ik ook bij Tele2 mits ze eindelijk eens een keer gaan uitbreiden
 
leeg
dat hoop ik ookSmile
 
cornfed
Weet je dat je via een satellietschotel al die zenders van je gratis kunt ontvangen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL Lounge en dergelijke', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie