Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
bestelstatus
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 16 November 2010, 10:55
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Op 5 november kreeg ik de aanmeldbrief van tele2. Hierin staat o.a. dat ik de status van de bestelling kan volgen met mijn wachtwoord en inlognaam. Hoe lang zou dat duren voordat , dat gaat werken? Het is vandaag al weer 16 november. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 November 2010, 12:35
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je kan niet inloggen op de site? Of bedoel je wat anders? |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 16 November 2010, 12:53
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
idd, ik kan niet inloggen. Dat bedoel ik. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 November 2010, 13:14
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Als je alle gegevens correct hebt ingevuld, is er waarschijnlijk een probleem bij Tele2. Je kan zeker ook niet inloggen bij Webmail, zeker? Je moet even bellen met de helpdesk. Die resetten dan je inlogaccount en geven je de nieuwe inlog. Gewijzigd door cornfed op 16 November 2010, 13:14 |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 16 November 2010, 15:02
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Dank je! Dat zou ik even kunnen doen. |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 16 November 2010, 20:19
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Ik word (uiteraard) doorverwezen naar een duur 0900- nummer. Dan wacht ik liever (nog even) af. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 17 November 2010, 10:13
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Je kunt die kosten terugvragen. Bij mij deed de hd niet moeilijk. Maar dat hangt er vanaf wie je spreekt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bestelstatus', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie