obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Synology via internet niet bereikbaar Davolink
titanictom
Hallo,

Ik heb een Synology DS201J , waar ik heel tevreden mee ben.

Maar nu wil ik hem verbinden met internet , ik heb dit geprobeerd met de Wizard van EZ-Internet , de router heeft de poorten goed open gezet, dus dat is het probleem niet

Wel het probleem is dat er voor de router waarop de synology(IP:192.168.0.102) zit de modem van tele 2 hangt , en deze 2 bevinden zich beide in een andere ip range , die van tele2 is standaard : 192.168.1.1 en de Linksys router is: 192.168.0.1
Dit ip van de Linksys router is niet te veranderen naar een andere range omdat je dan geen verbinding meer kunt leggen met het internet.
nu heb ik al van alles geprobeerd maar het lukt me gewoon zelf niet, graag jullie hulp?
Ik wil dus mijn synology wereldwijd kunnen benaderen
Ook via extern ip kom ik wel uit op de router (Davolink) maar met poort nummer 5000 (synology web ui) niet.....
 
KL643
Hier heb ik een Qnap achter het modem hangen (WRT320). Wat ik gedaan heb....IP adres van het linksys modem (in mijn geval was dat 192.168.1.11 , gekregen van Tele2 modem) in DMZ gezet van het Tele2 modem en vervolgens in de Linksys de juiste poorten geforward naar het IP adres van mijn Qnap....werkt perfect!
Gewijzigd door KL643 op 16 november 2010, 17:23
 
titanictom
Ik heb ook mijn ip ingevuld van de linksys op de davolink van Tele2 , maar het werkt nog steeds niet zoals het hoort en alle poorten staan op de linksys gewoon open
 
KL643
Heb je wel het correcte IP adres ingevuld? Dus niet het eigen IP adres van de linksys (192.168.0.1) maar het IP adres die het van het tele2 modem heeft gekregen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synology via internet niet bereikbaar Davolink', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie