obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Elkaar helpen? NetViewer
Solver
Een handige tip:


Vaak hebben mensen problemen met hun PC software. Instellingen van mailprogramma's, vragen over meldingen, etc.


Zolang ze wel het internet op kunnen is er een oplossing Wink NetViewer maakt het mogelijk om gratis het scherm van PC's over te nemen. Hiertoe wordt een JAVA applicatie gestart. JAVA is dus een vereiste.

Daarna kan de vragen hulp krijgen met instellingen door een meer ervaren internetter. Wel is het belangrijk te beseffen dat de hulpverlener alles kan zien wat de hulpbehoevende ook op ieder willekeurig moment tijdens een sessie ziet Wink

De ene kant START EEN SESSIE, de andere kant NEEMT DEEL AAN EEN SESSIE Wink
 
Solver
Je vergist je, NETVIEWER is wel gratis voor non-commercieel gebruik, je hoeft je niet eens te registreren. VNC kan natuurlijk ook, ik heb zelf TinyVNC geinstalleerd staan, maar die dien je wel te installeren, en NetViewer niet Wink
 
leeg
Lieve mensen.
Google eens op team viewer Wink
Gewijzigd door leeg op 25 november 2010, 20:01
 
jpt
ik gebruik team viewer
geheel nederlands gratis voor niet commercieel gebruik.
geen hinder van firewals e.d.
zelf heb ik de volledige versie mensen die hulp nodig hebben stuur ik of een mail met link naar de klant module of laat ze deze zelf downloaden. en op het bureaublad zetten.
werkt met id nr en wachtwoord (na opstart) wachtwoord veranderd na elke sessie, kennis kan altijd zien wat ik doe (leren ze van)
ook kan ik als ik wil vanuit elke locatie mijn computer bereiken om b.v. software op te halen naar de andere computer waar ik dan ben.
heeft mij en anderen al veel plezier opgeleverd.

er zullen wel meer van dit soort progjes zijn.

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Ja, Teamviewer is niet slecht. Je kan remote desktop activeren of alleen een gegevensoverdracht starten.
Ik gebruik het in mijn eigen netwerk om mijn HTPC te 'besturen'.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Elkaar helpen? NetViewer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FTP Host: wie kan mij helpen Algemene computer vragen. : 2 07 aug 2010
TV en Radio door elkaar?? Algemeen : 2 21 jun 2010
Advertentie