Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
Pagina 2 van 2: 12
|
maar 7.74 mb snelheid?
|
|
cornfed |
Geplaatst op 28 November 2010, 23:56
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je bedoelt de draadjes van je hoofdaansluitpunt (ISRA)? Welke heb je? |
|
|
sunflower |
Geplaatst op 29 November 2010, 19:15
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 25 Nov 2010 |
klopt, ik bedoel idd de draadjes van het hoofdaansluitpunt. Ik heb de kleine vierkante (bovenste). De draadjes zitten er achter.
Gewijzigd door sunflower op 29 November 2010, 19:18 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 November 2010, 23:13
|
Als in die wandcontactdoos de hoofdkabel eindigt, dan is dat je ISRA. Er zijn dan veel draden aanwezig. Maar normaal gesproken gaat altijd om de kleuren rood/blauw of oranje/wit. Rood/blauw is de standaard aansluiting. Rood/wit de backup. Er mogen geen aftakkingen naar andere telefoons verder lopen vanuit die wandcontactdoos. Maar ik zie het nut er niet zo van in dat je nu opeens met die draden moet gaan werken. Waarvoor moet dat dan goed zijn? Je weet toch wat de oorzaak is van je probleem? |
|
|
sunflower |
Geplaatst op 30 November 2010, 20:33
|
Twee KPN monteuren hebben er aanzeten toen ze de breuk op wilden sporen. Sinds de breuk is gemaakt is het allemaal erg traag. Daarnaast piept mijn decoder af en toe. En na het piepen gaat hij uit/aan en de harde schijf geformateerd. Ik had Tele2 gebeld maar zij gaven aan dat -na metingen vanuit Tele2- het trage door de monteur kwam en dat de draadjes waarschijnlijk niet goed zaten. De medewerker van Tele2 heeft uitgelegd hoe ik het moest doen maar dat ging zo snel dat ik het niet meer weet. Vandaar dat ik nu de draadjes wil proberen. Ik heb er geen verstand van hoor. En als hier gezegd wordt dat het iets anders is dan geloof ik het ook. Maar ik ging even uit van de medewerker van Tele2. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 30 November 2010, 21:37
|
Maar kan je iets mee met mijn uitleg over de draadjes? |
|
|
sunflower |
Geplaatst op 30 November 2010, 21:40
|
Ik ga morgen kijken of het lukt. Bedankt voor je reacties. Mocht het niet gelukt zijn dan hoor je het wel weer |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maar 7.74 mb snelheid?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Te verwachten snelheid | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 06 Jun 2016 |
Download snelheid | Algemeen | : 1 | 06 May 2016 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Beltegoed nog maar half jaar geldig | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 1 | 30 Jul 2012 |
Advertentie