obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Bellen of gebeld worden niet mogelijk
inge59
Sinds zaterdagmiddag kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Nou ben ik er inmiddels wel aan gewend dat een storing een dagje of een weekend kan duren, maar toch is het erg lastig. Ik ben niet zo'n fan van de Tele2 Helpdesk, dus heb ik eerst zelf maar geprobeerd het op te lossen en het modem gereset.
Helaas, nog steeds geen verbinding.
Vanochtend leek alles hersteld, aangezien de lampjes normaal brandden. De telefoonlijn bleef echter zo dood als een pier.
Het modem nog maar eens gereset. En wat denk je ..... het status-lampje knippert weer als een gek, wat aangeeft dat telefonie niet werkt. Om gek van te worden pffff.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn of heeft iemand een tip of andere oplossingen?
 
cornfed
Hoe heb je de reset uitgevoerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
inge59
Stekker eruit, minuut wachten, stekker er weer in.
 
cornfed
Dat is geen reset.

Zorg dat je router aan staat en kijk op de achterkant van de router.
Daar zit een gaatje met de schrift INIT erbij. Dat is een verzonken microswitch.
Die moet je enkele seconden indrukken met een paperclip of sateprikker.
De router moet dan herstarten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
inge59
Oke, zo stond het in het boekje.
Maar ik ga dat wat je nu oppert eens proberen, thnx


Nou, geweldig Frown Ik kan nog steeds niet bellen en moet ook heel m'n draadloze netwerk opnieuw instellen.
Gevalletje van de regen in de drup dus. Ik ben er even niet blij mee, is dat erg?
Gewijzigd door inge59 op 06 december 2010, 18:26
 
cornfed
Ja, sorry. Had dat erbij moeten schrijven dat je bepaalde instellingen kwijt bent.
Maar je hebt nu wel zekerheid dat je zelf niets meer kunt doen.
Je moet bellen met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
inge59
Niet echt een hobby van me.
In ieder geval bedankt voor je moeite om me te helpen. Zo heb ik ook weer iets geleerd.

Een vorige keer heeft iemand van Webcare gereageerd en die heeft de lijn getest. Daar hoopte ik nu ook en beetje op.Cool
 
cornfed
Die kunnen nog langs komen.
Je kan anders ook hun eigen Tele2 forum gebruiken voor hulp.
Het is daar zo druk met hulpvragen zoals jij die hebt, dat Webcare niet zo veel tijd meer over heeft voor ons.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
inge59
Mwhahahahaha, ik realiseer me maar weer eens waarom ik niet zo'n fan ben van de helpdesk.
Op het eigen Tele2 forum wordt niet gereageerd. Ik probeer de Virtuele assistent en krijg het advies met de helpdesk te bellen.
Maar hoe dan? Mijn telefoon doet het immers niet. Shock
Toch maar met m'n mobiel gebeld, wat moet je anders.
Krijg ik eerste keer te horen dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt in het keuzemenu en opnieuw moet bellen.
De tweede medewerker vertelt me doodleuk dat de afdeling is gesloten en dat ik morgen moet terugbellen ........
Heb je het ooit zo zout gegeten????? Frown

Gelukkig voor Tele2 heet ik geen Youp van 't Hek Wink
 
inge59
Euhmmm .... is eigenlijk niet zo netjes hè, om in het draadje van iemand anders een discussie te starten over het eigen Tele2 forum Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen of gebeld worden niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie