obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Doe het zelf pakketten niet/ wel voorradig? slechte service !!!
andretti884
afgelopen maand op 10 november heb ik aan abonnement besteld bij Tele2
Televisie, internet en bellen, duur voor de levering 6 weken, oke dat is dan maar zo.

Door middel van het status en klant overzicht wordt ik uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang, ook de sms berichten stemmen mij hoopvol.

datum technische oplevering 17-12-2010.

6 weken gedegen voorbereiding, er kan niets fout gaan zou je zeggen, alles vlekkeloos, en netjes op de hoogte gehouden van alles!

12 december een sms:


------ SMS Text ------
From: Tele2
Sent: Dec 12, 2010 09:00
Subject: Binnen 1 week ontvangt u het...

Binnen 1 week ontvangt u het doe-het-zelf installatiepakket voor uw internetverbinding. Met vriendelijke groet, Tele2 Klantenservice
---

André helemaal in z'n nopjes,

15 december een sms:

------ SMS Text ------
From: Tele2
Sent: Dec 15, 2010 10:10
Subject: Uw internetverbinding wordt...

Uw internetverbinding wordt vrijdagavond opgeleverd. Is uw verbinding na 18u niet actief? Neem dan contact met ons op. Groet, Tele2
---

André

17 december een sms:

------ SMS Text ------
From: Tele2
Sent: Dec 17, 2010 09:04
Subject: Uw internetverbinding is vanavond...

Uw internetverbinding is vanavond actief. Uw eventuele TV-dienst is vanaf morgen actief. Uw nummerbehoud wordt door ons opgestart. Groet, Tele2
---

André is in heaven

De 17e december toch alles ff checken want het doe het zelf installatie doos is nog niet binnen, heb zelf een tijd voor TNT gewerkt in het verleden, dus wacht netjes tot een uur of half 1 in de middag, niets dus, klantenservice dan maar, digi henkie begrijpt me niet, in de korte uitleb kon ik niet kwijt waar het om ging, op het forum dan maar, dre schrijft een stukje en krijgt een 06 nr en geen 0900 van een lezer

dre belt, de jonge dame van het callcenter, verteld tot mijn verbazing, dat de pakketten niet leverbaar en voorradig waren, maar de sms verteld dat hij onderweg is, even later nadat ik iets minder meegaand was, vertelde ze dat ze weer voorradig waren en medio volgende week waarschijnlijk aan de deur besteld werden, alles is 17 december opgeleverd, technisch , geen modem, niet voorradig, wel verstuurd, wel voorradig maar komt volgende week Waarschijnlijk????
ik heb de dame gevraagd om ongeveer 13.45 dan direct mijn pakket via UPS of TNT te versturen dan zou het vandaag hier zijn, dat kon logistiekl niet, NOU ik heb jaren bij TNT gewerkt vandaag verstuurd morgen in huis!!!!zij zij dat er wel financiele compensatie mogelijk was omdat ik nu prepaid met dongel naar u zit te schrijven en contact heb met mijn uitgezette echtgenote in Indonesie, heb de dame verzocht om die bijdrage niet aan mij maar aan TNT of UPS te doneren als mijn bestelling maar komt! maar dat kind kan er ook niets aan doen en mag mij niet doorverbinden of een nummer geven van een leidinggevende.

@ keer heb ik met digi Henk over hoop gelegen, met 2 meldingen dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen!

Helaas niets van dit alles,

Het kan er bij mij niet in!!!@! dat een modem horende bij een abonnement dat na een voorbereiding van 6 weken!!!!!! de Technische oplevering afgehandeld is, maar het modem in die 6 weken niet klaar staat voor de abonnee, sterker nog, alle sms wijzen er op dat ik aan de slag kan, Tele2 weet dat er problemen waren met de voorraad, die volgens de dame woensdag weer aangevuld was, dan niet de moeite en DE VERANTWOORDELIJKHEID neemt om de abonnee te verwittigen, cq de clienten alsnog te voorzien van het pakket wat dan alweer 2 dagen in de schappen staat>

Ik had hoop dat er gisteren iemand zou wakker worden en het pakket aan mij te verzenden maar ik heb daar niet veel hoop meer op

het is nu 12.30 uur een koerier zou het vandaag nog brengen! I*deetje misschien

Ik ben zeer ontevreden over hoe tele2 dit afhandeld, niet terugbelt, en een oplossing verzint als de pakketten er wel degelijk zijn, mijn abonnement is vanaf gisteren actief, ja voor de maand rekening die jullie sturen, maar niet voor de consument!!!

Schandalig!!

Graag zie ik een reactie van Tele2 binnen ZEER afzienbare tijd tegemoed,
Gewijzigd door andretti884 op 18 december 2010, 12:54
 
leeg
De decorders en modems waren waarschijnlijk op op de zwarte markt
 
cornfed
Dan weten we dus nu ook waarom er tekorten zijn. Tele2 is veel routers kwijt geraakt in de loop der jaren.
Gewijzigd door cornfed op 19 december 2010, 00:23
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Yep, Tele2 weet niet eens wat er naar de klanten gestuurd wordt,
Dat toeleveringsbedrijf maar lachen, incl. TNT. Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Ze zeggen je moet het terugsturen.
Alleen als je het niet doet.....
Dan zeggen ze niks XD
 
djlorenzo12
Precies hetzelfde probleem hier, zou vrijdag 17dec opgeleverd worden. Is ook netjes gebeurd maar inderdaad nog geen modem. Ik zit nu dus met een studentenhuis waar iedereen aan het studeren is voor de tentamens en geen internet. Niet te doen dus aangezien niemand bij zijn software kan.
Ik mag hopen dat deze week de modems komen, anders zie ik het somber in met de aankomende feestdagen er nog tussendoor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doe het zelf pakketten niet/ wel voorradig? slechte service !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie