Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Nieuwe klant?
|
|
Nanny |
Geplaatst op 20 December 2010, 19:19
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 20 Dec 2010 |
Ik zou vanaf afgelopen vrijdag, 17 december aangesloten zijn voor Internet,bellen en tv maar nu vandaag, maandag heb ik nog steeds niets. Afgelopen zaterdag heb ik meerdere keren moeten bellen met mijn gsm ( 10cent per minuut ) Er zou iets verkeerd moeten zitten bij KPN. KPN belde mij vanmorgen dus netjes met de melding dat ze zouden komen tussen 14 en 16 uur. Nu inmiddels 18.00 en KPN is nog steeds niet geweest. Tele2 maar weer bellen met mijn gsm ( 10 cent per minuut ). Plus ook nog een halve vrije dag moeten opnemen, het loopt nu toch aardig in de kosten. Morgen kan ik geen vrij nemen dus leuk hoor! Nu zegt KPN dat die wel langs is geweest en een brief in de bus( wat er dus echt niet ligt ) heeft gegooit, wie liegt hier nu? Ik in ieder geval niet! Ik hoop toch zeker dat dit allemaal snel opgelost is,als dit zo blijft heb ik dus vanaf 22 december helemaal niks meer, geen internet, geen telefoon en geen tv. Dit kan er ook nog wel bij dit jaar, bedankt Tele2. Koppijn! nu al van jullie. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 20 December 2010, 21:28
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Welkom bij de club, ik ga even een term neerzetten die je niets zegt. Buiten zelf bellen is dat het enige wat wij voor je kunnen doen. " Danielle van Tele2 Webcare " , kan je hier wat mee? Hopen dat het geregeld is voor de feestdagen. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 21 December 2010, 10:35
|
Activiteit Berichten: 46 Lid sinds: 19 Apr 2009 |
Nanny, vergeet de kosten die je maakt niet te noteren. Als het een fout van tele2 is, kun je die kosten bij hen declareren. Wat had je tot nu toe? Of had je geen vaste telefoonlijn? Je wilt nu internet + bellen . Klopt? Succes! Groetjes, een "nieuwe" klant, sinds 13 december. Een schrale troost misschien: Bij een andere provider, ben je voor deze prijs niet beter uit . Ik wacht nog op het terug krijgen van mijn eigen nummer. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 21 December 2010, 11:22
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Nanny, Ik heb je bericht ook op het andere forum ontvangen. Daar heb ik je gevraagd via dat forum je gegevens in een persoonlijk bericht naar me te sturen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 21 December 2010, 11:37
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Kijk aan, het werkt wel, Danielle bedankt voor de ingreep.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nieuwe simkaart | Klacht over Tele2 | : 1 | 24 Sep 2019 |
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 05 May 2014 |
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant | Grappig | : 1 | 14 Mar 2013 |
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu | Algemene computer vragen. | : 20 | 11 Feb 2013 |
Nieuwe splitter moet? | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 9 | 16 Mar 2012 |
Advertentie