obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klant?
Nanny
Ik zou vanaf afgelopen vrijdag, 17 december aangesloten zijn voor Internet,bellen en tv maar nu vandaag, maandag heb ik nog steeds niets.
Afgelopen zaterdag heb ik meerdere keren moeten bellen met mijn gsm ( 10cent per minuut )
Er zou iets verkeerd moeten zitten bij KPN.
KPN belde mij vanmorgen dus netjes met de melding dat ze zouden komen tussen 14 en 16 uur.
Nu inmiddels 18.00 en KPN is nog steeds niet geweest.
Tele2 maar weer bellen met mijn gsm ( 10 cent per minuut ).
Plus ook nog een halve vrije dag moeten opnemen, het loopt nu toch aardig in de kosten.
Morgen kan ik geen vrij nemen dus leuk hoor!
Nu zegt KPN dat die wel langs is geweest en een brief in de bus( wat er dus echt niet ligt ) heeft gegooit, wie liegt hier nu?
Ik in ieder geval niet!
Ik hoop toch zeker dat dit allemaal snel opgelost is,als dit zo blijft heb ik dus vanaf 22 december helemaal niks meer, geen internet, geen telefoon en geen tv.
Dit kan er ook nog wel bij dit jaar, bedankt Tele2.
Koppijn! nu al van jullie.
 
kobus1960
Welkom bij de club, ik ga even een term neerzetten die je niets zegt.
Buiten zelf bellen is dat het enige wat wij voor je kunnen doen.
" Danielle van Tele2 Webcare " , kan je hier wat mee?
Hopen dat het geregeld is voor de feestdagen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bietenbrug
Nanny, vergeet de kosten die je maakt niet te noteren. Als het een fout van tele2 is, kun je die kosten bij hen declareren.
Wat had je tot nu toe?
Of had je geen vaste telefoonlijn?
Je wilt nu internet + bellen . Klopt?

Succes!
Groetjes, een "nieuwe" klant, sinds 13 december.

Een schrale troost misschien: Bij een andere provider, ben je voor deze prijs niet beter uit .
Ik wacht nog op het terug krijgen van mijn eigen nummer.
 
Tele2 Webcare
Beste Nanny,

Ik heb je bericht ook op het andere forum ontvangen. Daar heb ik je gevraagd via dat forum je gegevens in een persoonlijk bericht naar me te sturen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Kijk aan, het werkt wel, Danielle bedankt voor de ingreep.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 9 16 mrt 2012
Advertentie