Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
''sorry we zijn de order kwijt''
leeg
Vrijdag 19 december een nieuwe samsung 19000 galexy s besteld.
Dinsdag maar eens gebeld met de klantenservice.
Die man kon niks vinden en heeft het nu handmatig doorgezet naar een hogere afdeling ?
En dat we zo snel mogelijk gebeld worden.
Hopelijk nog voor het nieuw jaar

Even een kerstkaart voor tele2.
Fijne kerstdagen en een fijn 2011 gewenst.
Doe alsjeblieft wat aan het goed bijhouden van de bestellingen.
Anders loop je in 2011 klanten misPfft
 
leeg
*update*
Vandaag weer gebeld.
Geen order geregistreed voor de 2e keer.
Nu weer doorgezet maar...
We hebben een 06 nummer en een klantnummer...
Weer een stap verder.

Ohja...
De eerste man gooide de hoorn erop omdat ik te slim voor hem was. (hij kende de wet ook niet.....
Volgens de nl wet is hij verplicht zn superieur te geven maar dat weigerde hij en ging ik even het wetboek regeltje af...
En toen zei hij van nou meneer als u zo op deze toon wilt praten gooi ik de hoorn erop.
De 2e mevrouw die ik sprak wou wel helpen maar was niet al te slim.
Zat de hele tijd... ''éven kijken'' even kijken'' even kijken''
Toen ze me doorverbonden wou was ze bijna vergeten fijna dag te zeggen...
Dus zei ze maar..... ohja en een fijne dag.....

Toen een meneer gesproken die het hopelijk goed heeft gedaan naar 3 keer bellen en een internet aanvraag.....

--------------------------------------------------------------------------------
Gewijzigd door leeg op 22 December 2010, 20:56
 
cornfed
"Volgens de nl wet is hij verplicht zn superieur te geven"

Die wet mag je mij eens uitleggen, want die ken ik nog niet.
 
kobus1960
@Emiel, jij hebt rechts en wetskennis, dat is een kwaliteit, die kunnen we misschien
benutten, ik wacht met grote spanning op het antwoord op Cornfed z'n vraag.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
Volgens de nederlandse wet.
Kun jij indien je er niet uit komt met een medewerker.
Altijd vragen om een eindverandwoordelijke.
Die zullen ze moeten geven aangezien je altijd met een eindverantwoordelijke moet kunnen praten als de medewerkers er niet uitkomen.
 
kobus1960
Beste Emiel,

Waar staat dat in hemelsnaam, er wordt in de wet gesproken over het
verantwoordelijk stellen van een eindverantwoordelijke. Maar over het
spreekrecht met een eindverantwoordelijke niet. De consument is de
rechter niet. Krijg je die eindverantwoordelijke niet te spreken dien je
andere middelen te gebruiken, zoals schrift, Email, Fax e.d.
Daarna kan je overgaan tot aansprakelijk stellen van die persoon.
Echter dwingen tot spreken? We leven in Nederland.
Als jij een artikel hebt waar dat in staat hebben we een doorbraak in de
pogingen Tele2 een goed product te laten leveren.
Waarom denk je dat bv. consumenten programma's niet te woord
worden gestaan in veel gevallen?

Met dit topic denken klanten dat het wel zou kunnen, en bovendien zijn
de arme helpdeskmedewerkers de klos.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg

Quote

kobus1960 schreef:
Beste Emiel,

Waar staat dat in hemelsnaam, er wordt in de wet gesproken over het
verantwoordelijk stellen van een eindverantwoordelijke. Maar over het
spreekrecht met een eindverantwoordelijke niet. De consument is de
rechter niet. Krijg je die eindverantwoordelijke niet te spreken dien je
andere middelen te gebruiken, zoals schrift, Email, Fax e.d.
Daarna kan je overgaan tot aansprakelijk stellen van die persoon.
Echter dwingen tot spreken? We leven in Nederland.
Als jij een artikel hebt waar dat in staat hebben we een doorbraak in de
pogingen Tele2 een goed product te laten leveren.
Waarom denk je dat bv. consumenten programma's niet te woord
worden gestaan in veel gevallen?

Met dit topic denken klanten dat het wel zou kunnen, en bovendien zijn
de arme helpdeskmedewerkers de klos.

Ik heb het een en ander nagevraagt.
Your right.
Ik vertrouw diegene die mij deze info gaf niet meer zo.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '''sorry we zijn de order kwijt''', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnames zijn te kort Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 22 Jan 2012
Zou een Fiberspeed modem met 1 of 2 Gigabit poorten niet welkom zijn Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 24 08 Jun 2011
Moet het toch echt even kwijt ergens? Algemeen : 33 03 May 2011
wachtwoord mail kwijt Algemeen : 2 01 Feb 2011
Wat zijn de juiste instellingen voor poort forwarden? Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 22 Jan 2011
Advertentie