obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Afstand Telefooncentrale
danoux
Uit onderzoek blijkt dat ik ben aangesloten op de wijkcentrale Lelystad-Centrum.
speedtest.nl zegt over mijn postcode dat de afstand tussen mijn postcode en de wijkcentrale 1617 meter is.
ik heb een 20 MB abbonement en haal hoogstens 11 MB.
speedtest.nl zegt overigens dat de wijkcentrale Lelystad-Zuid maar 1229 meter is.

Mijn vraag is uiteraard Waarom ben ik niet aangesloten op de wijkcentrale van Lelystad-Zuid?

mijn postcode is 8232VS
 
kobus1960
Ik wil hier nog aan toevoegen dat Tele2 niet van elke wijkcentrale gebruik kan maken.
Uit komstenbesparing wordt maar een bepaald percentage gebruikt, welk percentage
dat is weten we niet. Vandaar de regelmatig afwijkende tabel van Tele2 v.w.b. de
afstand woning wijkcentrale. Je kan dus worden "doorgelust" vanaf een andere centrale
dan de dichtstbijzijnde. Wat weer verlies oplevert. Tele2 moet ergens z'n voordeel uit
kunnen halen om concurrerend bezig te zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
KPN bepaalt wie op welke centrale is aangesloten. Zij zijn immers de eigenaar van de lijnen en centrales.
Tele2 huurt alleen de lijnen van KPN om hun eigen diensten over te leveren.
Dus alleen KPN kan de vraag beantwoorden waarom je op een bepaalde centrale zit aangesloten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstand Telefooncentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klik aan klik uit universele afstand bediening Algemeen : 4 18 feb 2016
Afstand tot wijkcentrale te groot Snelheid : 8 03 mei 2014
Amino 532 NIET mogelijk vanwege afstand?? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 7 14 nov 2010
afstand tot centrale? FAQ-klad : 7 31 dec 2009
Afstand wandcontact en modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 07 dec 2007
Advertentie